LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

BAĞIRSAK TEDAVİSİ

Posted by Site - Yönetici Aralık 22, 2008

sarimsak

sarimsak

BAĞIRSAK TEDAVİSİ

 

BAĞIRSAK TEDAVİSİ: Mide, bağırsak hastalıkları ve kabızlık sorunu olanlar için. Akşamları bağırsak ağrısı için yapılan kepek veya keten çekirdeğini kullanıp, sabahları kabukları soyulmadan çiğ patatesin suyu sıkılır 4’te 3’ü patates suyu, 4’de 1’i su olacak şekilde suyla karıştırılıp (başka hiç bir şey yenilmeden) öğleye kadar 3 bardak içilir. Ne kadar eskimiş ve yıllardan beri sürüp gelen mide, bağırsak hastalıkları olsa 3 hafta içerisinde tedavi ediyor. Bu hastaların beslenmesi şu şekilde olmalıdır:

 

Sabah: Patates suyu öğleye kadar içilir. Öğlen: Salata veya yoğurt ile 1 çeşit yemek yenilir, yemekten önce veya sonra 3 diş sarımsak su ile yutulur.

 

Akşam: Bağırsak ağrısı için hazırlanan kepek yenilir veya keten çekirdekleri çayı içilir veya kaşıktan 3 kaşığa kadar çimlenmiş buğday yenilir. 3 hafta bu şekilde beslenmeye devam edilmeli ve 3 haftadan sonra karaciğer temizlenmelidir.

 

Herkesin kendi bağırsağının durumunu anlayabilmesi için 1 tane kırmızı pancar (100–150 gr) rende yapılıp, limon suyu, sarımsak, zeytinyağı ile istenirse başka sebzeler de eklenilerek salata yapılır. Ekmek ile birlikte yemek olarak yenilir. Bu yemekten 3 saat sonra idrar kontrol edilmeye başlanıp, 36 saate kadar kontrol etmeye devam edilir. Bağırsak sıhhatli olursa, kımızı pancarın rengini kana karıştırmaz ve idrara çıkarmaz. İdrar normal renkte olmalıdır. Hasta bağırsak pancarın rengini kana karıştırır, idrar da kırmızı olur. Pancar vücuttan tamamen çıkana kadar (24–36 saat) idrarın rengi kırmızı olabilir, o zaman bağırsak bozulmuş demektir. İdrar ne kadar kırmızı olursa bağırsak da o kadar bozulmuştur. Hafif kırmızı olursa normal sayılır, idrar bir kaç saat kırmızı olup, ara ara temiz olursa bağırsak kısım kısım bozulmuş demektir. Bağırsak bozulmuş ise bağırsak tedavisi muhakkak yapılmalı, bol sarımsak, limon, zeytinyağı ile pancar salatası kırmızılık geçene kadar devam edilmelidir. Muskat cevizi her gün kullanılmalıdır. 1 muskat cevizini parçalayarak 5–6 günde bitirmek gerekir. Yemekten önce, yemekler ile beraber veya baharat olarak kullanılabilir. Tereyağı su içinde kaynatılır. Yağın içinde ne kalıntı olsa dibine çöker, üzerinde kalan yağı alınıp ılık olarak aynı miktar zencefil ile karıştırılır. Birinci gün yarım çay kaşığı, ikinci gün 1 çay kaşığı, üçüncü gün 1,5 çay kaşığı alınarak 2,5 çay kaşığına kadar devam edilir. Sonra tekrar iki kaşık alınarak indirilmeye devam edilir ve on günde bitirilir. 1–2 kaşık yenileceği zaman ağır gelirse üçe bölünerek yenilebilir veya ekmeğe sürülebilir.

 

Bu ilaçla muskat cevizi sırayla kullanılır. Bu ilaçlara bazen ara vererek yıllarca kullanılabilir.

 

14 Yanıt to “BAĞIRSAK TEDAVİSİ”

  1. neşe karal said

    Benimde bağırsaklarımda bı hastalık var doktora gıdıp tam bı teşhisini aramadım ama 3 günlik oruçları tutuyorum Pancar yediğim zaman idrarımın rengı değişiyor. Kan gurub A patates a gurupklarına iyi gelmıyor yinede bu tedavıyı yapmalımıyım dıye aklımda bı sory işaretı kaldı. ayrıca DK AIDIN HNM ın tedavılerınden çok fayda gördüm allah kendılerınden sonsuz razı olsun inş. spruma cvp verılırse çok memnun olurum

  2. Neşe karalhanim, kan grubunuz A ise patates suyu icmeyin, havuc suyu’ ispanak suyu’semizotu suyu evde yapilmis yogurt suyu icebilirsiniz, ayrica zencefil bagirsaklara cok iyi gelir, cay olarak icebilirsiniz, seker kullanmayin onun yerine bal kullanabilirsiniz.Acil sifalar dileriz.

  3. SAADET said

    Ülseratif kolit için tedavi önerileriniz nelerdir.Zencefil zerdeçal keten tohumu karanfil kullanıyorum.Kan grubum A NEGATİF.

  4. Mehmet said

    Benim kalın bağırsaklarımda bazen hafif ağrı ve kabızlık var. Bir kaç yıldan beri devam ediyor. Doktor SPASTİK KOLİT, İRİTABL KOLON SENDROMU teşhisi koydu, tavsiyelerine uymama rağmen biraz düzelme varsa da tamamen yok olmadı şikayetlerim. Buna karşı ne yapmalıyım? Bağırsak temizliği uygun bir çözüm müdür, veya bir sakıncası var mıdır?

  5. ilker zeki said

    bagirsak hastaligi dil pasi ve agiz kokusu yaparmi

  6. behiye çiftçi said

    Bende Allah razı olsun bi arkadaş aracılığla Aidin hanıma tedavi oldum.30 sefer 3 günlük açlık, karaciğer temizliği, kireç temizliği, böbrek temizliği yaptım. Şimdi sıra kireç temizliği ve 10 günlük açlıklarda

  7. zehra said

    selamun aleykum.

    Kan grubu A Rh+ olan kişiler içinde bu uygun mudur? çünkü kan gruplarına göre beslenme şeklinde patates yenilmemesi gerekiyordu?

  8. Asuman çoban said

    selamun aleyküm ben asuman 42 yaşındayım 20 yıllık evliyim evliliğimin 15 yılı çocuk sahibi olabilmek için tedaviyle geçti yapılan yalan yanlış tedavilerden sonra çocuk sahibi olamıyacağım söylendi ve kaderime terk edildim 38 yaşında adet düzensizliğim başladı 40 yaşında menapoza girdim 4 ay kadar menapozu erteliyecek ilaçlar kullandırdı doktorum ve daha sonra kist oluşumu yüzünden ilaçları bıraktırdı 2 yıldır herhangi bir ilaç kullanmıyorum benim şu anki rahatsızlığım midemdeki şişlik ve aşırı derecede kabızlık sorunum var diş etlerimde hızla çekiliyor aslında kabızlık sorunum buluğ çağına girdiğimden beri var fakat menapoza gireli çok şiddetli daha evvel kullandığım bitkisel ilaçlar veya kimyasal ilaçlar hiçbirşey işe yaramıyor vücudumu hızla yağlar sarıyor 2 yılda 20 kilo aldım kollestrolum yüksek çıkıyor ne yapıcağımı nereye gideceeğimi bilemiyorum kan gurubum a+rh benim için herhangi bir öneriniz olursa çok memnun olurum

  9. elif said

    patates suyu derken bunu anlayamadım patatesi rendeleyecekmiyiz yoksa meyve sıkacağıylamı suyunu çıkaracağız.Kürü ayrıntılı yazarsanız sevinirim.

  10. sibel said

    bende bağırsak temizliğini yapacam ama akşam kepek ve buğdağ yenmeli diyor fakat ben 0 grubuyum uyar mı bilmem yardımcı olursanız sevinirim

  11. Selamun alykum benim ßağırsaklarda şişkinlik olmuş bunun için hastaneye gittim ama doktor diyor ameliyat bende istemedim bunun için ne yabmalıyım bana yardımcı olursanız çok sevinirim ….

  12. fuzuli said

    muskat tereyağı nasıl elde edilir? cevizleri su içine mi atacağız, yoksa yağı satın mı alacağız?

  13. tugba said

    sevdigim bir komsuma bagirsak kanseri teshisi konmus patoloji yapmasni istiyorlar bende sizin tedavi nizi soyledim ne yapmasi gerekiyor yardim edermisiniz bursada oturuyor

  14. bekir said

    babam 4 evre kolon kanseri kemoterapi alıyo ama hiç bir faydasını görmedi göbeğinde 3 tane kolostom torbası var ordan yedikleri kusma şeklinde geliyo ayağada kalkamıyo sürekli kanı düşük sodyum potasyumu eksik yapılabilecek bişey varmı tşk

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 221 takipçiye katılın

