LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

KARACİĞER TEMİZLEMESİ

Posted by Site - Yönetici Aralık 22, 2008

Portakal suyu

Portakal suyu

KARACİĞER TEMİZLEMESİ

 

KARACİĞER TEMİZLEMESİ: Ağır hastalar ve 40 yaşından sonrakiler karaciğer temizlemeden önce 3 hafta hazırlık olarak bağırsak tedavisi yapmalıdırlar.

 

Gençler ve normal insanlar ise temizlemeye başlamadan önce 2 hafta aşağıdaki şekilde hazırlık yapmalıdırlar.

 

Bu 2 haftada et, süt, yumurta, peynir, tuz, şeker yememeli, yemekleri düzeltip, karışık ve ters yememelidir.

 

Sabah: Öğleye kadar meyve veya meyve suları (en güzel limon, portakal veya greyfurt veya patates suyu). (Veya 2 gün sadece meyve suyu veya havuç suyuyla geçirmek.) Öğle: Salata veya yoğurtla bir çeşit yemek. Akşam: Sebze veya meyve veya kavun karpuz veya bal ile karıştırarak bitkisel yeşil çay ve sinameki çayı içmelidir. DİKKAT! 2 hafta siyah çay, kahve ve çikolata kesin olarak kullanılmamalı.

Çok önemli: Temizlemeye başlamadan önce akşam magnezyum sülfat veya sinameki çayı içerek bağırsak temizlenmeli ve temizlemenin 1. sabahı 2–3 defa büyük abdest yapmak lazımdır.

 

1. gün: 40 yaşından büyükler greyfurt ve limon suyu, 40 yaşından küçükler elma suyu (en güzel yeşil elma), hamile ve çok zayıf olanlar portakal suyu da içebilir. Meyve suları taze sıkılmış olmalıdır ve bekletilmeden her defasında içileceği zaman sıkılarak, 1 bardağın 4’te 3’ü meyve suyu 4’te biri su karıştırılıp içilir. En az 1,5 litre olmak şartıyla 3 litreye kadar içilir.

 

2. gün: Aynı birinci gün gibi devam edilir. Çalışan iş yerinde portakal ve greyfurt suyu içebilir veya elma yiyebilir. Meyve yiyenler muhakkak aksam magnezyum sülfat içmelidir (en güzeli portakal veya greyfurt suyu içmek ).

 

3. gün: Meyve yenilmez. Sadece meyve suyu içilmeli. Saat 5’e kadar aynı şekilde meyve suyu içmeye devam edilir. Akşam 5’ten 7’ye kadar hiç bir şey yenilmez. Saat 7’de sağ tarafına ılık torba koyularak yatılır. 50 gr zeytinyağı (rafine olmamış) 50 gr limon suyu karıştırılıp 15 dakika arayla içilir. Tamamı 250 gr zeytinyağı 250 gr limon suyu 500 gr olmalıdır, (yani ikisinin karışımı 5 çay bardağı içilmiş olacak.) Limon suyu her defasında içilirken sıkılmalıdır. Genç ve zayıf olanlar için 200 gr içmek yeterlidir. Zeytinyağı ve limon karışımını içmek 9’a kadar muhakkak bitmelidir. 7’den 11’e kadar ılık torbanın üzerinde yatılmalı, büyük abdest dışında kalkılmamalıdır. Kalkarsa mide bulantısı olup kusabilir. Bu karışımı kusmuş olsa temizleme olmaz. Gece 11-12 arasında büyük abdest gelmesi lazım (2-3 defa) gelmezse saat 2’ye kadar beklenilmeli 2’de de gelmezse lavman yapılmalıdır (lavman ve bağırsak boşaltıcı alet eczanede bulunur) lavman bulamazsa 3. gün 12’de büyük abdest gelmesi için 5’te magnezyum sülfat içilmeli. Sabah 7’de muhakkak lavman yapmak lazımdır. Lavman olmazsa gece magnezyum sülfat içilir. Çıkan şeyleri görmek için lazımlık kullanılmalıdır.

 

Bu temizleme ile karaciğer ve safra kesesindeki taşlar, kurtlar, pislikler çıkar.

 

En son gelen büyük abdest yeşil veya yeşile dönük olmalıdır. Yeşil olmazsa temizleme tamamlanmamış demektir ve 3 haftadan sonra tekrarlamak lazım. Sonraki günde büyük abdest yeşil olup olmadığı kontrol edilmelidir.

 

DİKKAT! Akşam 7’de ılık torba koymak, sağ tarafa yatmak ve lavman yapmak çok önemlidir. Sıcak torba konulsa karaciğerdeki pislikleri hapis edebilir.

 

Sabah ilk olarak yağsız ve tuzsuz pirinç lapası yenmelidir. Temizlenen karaciğeri kapatmak için bunu muhakkak yemelidir (3-5 kaşık yeterlidir).

 

Temizlemeden sonra 3 gün karaciğeri muhafaza için, hafif yemekler yenmeli, ağırlıklı meyve suyu içmeli. Et, peynir, yumurta, siyah çay, kahve, şeker, tuz, konserveler kullanılmamalıdır. Karaciğer temizlendikten sonra, ağrı, sancı, bulantı olsa hâlâ taşlar düşüyor demektir, meyve suyu içmeye devam etmeli, ishal olsa endişe edilmemeli. 2 günden sonra geçmezse ishal tedavisine başlanmalı.

95 Yanıt to “KARACİĞER TEMİZLEMESİ”

  1. incekara said

    bu gerçek tıp kitabı rezalet ve kepazelik örnegi hem modern tıp reddeliyor hemde onun yöntemleri işine geldiğinde kullanılıyor bu iki yüzlülük bu yazarın tıbbi bigisi nedir hiç dangalak bu formülleri birisi inanıpta yapmaya kalkarsa bazıları ölümcül denetleyecek bir merci yokmu niye insanların saglıgıyla üç kuruş para için oynanıyor hangi ehliyetle hangi hakla yarın bu zata sorulmazmı bilgin olmadıgı konularda niye böyle istismar ettin para için degermiydi denmezmi

  2. incekara rumuzlu arkadaşım, isminiz gibi kapkara bir yorum yazmışşınız.biraz daha kibar üslup kullanırsanız sıze karşıda güzel cevaplar yazılır. Bu kitabın yazarı dalında iki üniversite bitirmiş ve yaptıgı işler ile de bunu kanıtlamış bir sahsiyettir,Bu kıtabtaki uygulamalardan dolayı hiç kimse ne sakat kalmış ve nede ölmüştür,Bir insan bilmediginin düşmanıdır,siz inanmıyorsanız denemeyin çünkü faydadan çok zararı olur size.

  3. meryem hatice said

    İncekara öncelikle üslubunuz oldukça kaba ve cümleleriniz düşük kurulmuş.Eğitim seviyeniz ve anlayışınızın biraz noksan olduğu istemedende anlaşılıyor.Burada oldukça faydalı paylaşımlarda bulunuyoruz.Yararlanmak isteyen arkadaşlar sorularını soruyorlar,bizde yardımcı olmaya çalışıyoruz.Dr.hanımı tanımadan şahsı ve kitabı hakkında yorum yapmışsınız,oldukça önyargılı ve yanlış bir tutum.Kanser hastalığıda dahil modern tıbbın olumsuz vaka olarak baktığı birçok hastalığa alternatif tıpta çare bulunmuştur,bu bir gerçektir.Şifa bulan kişilerle birebir irtibat halinde bulunuyoruz,hiçkimseden bir şikayet almadık.Tedaviler zaten bilirkişi gözetimi altında yapılmalıdır.Bu tedavilerde para öncelikli değil,insan sağlığı ve memnuniyeti önceliklidir.

  4. TimUçin said

    Bu yazıyı okuyunca Maranki’nin lavmanla bağırsak temizlemesi geldi aklıma.Nette gördüm,insanlar bağırsak florasının bozulup hayatlarının mahvolduğundan bahsediyorlardı.
    Alternatif tıbba meraklıyım ama bu yazılanlar insana işkence.Bence bırakalım kirli kalsın,öleceksek adam gibi ölelim,rabbimize kavuşalım.

  5. meryem hatice said

    Timuçin bey..
    Yapılan bağırsak temizleme işlemi sık yapılan bir olay değildir.Rahatsızlanan,sıkıntısı olan kişilere öneriyor ve uyguluyoruz.Sizin organlarınız temizse zaten ihtiyaç duymazsınız,yada bir kere temizlenme kürlerini yaptıktan sonra beslenmenize dikkat ederseniz,birdaha bağırsakla ilgili bir temizlenmeye ihtiyaç duymazsınız.Eskiden insanlar doğal,tek çeşit,katkısız,taze ve az beslendikleri için temizlenmeye ihtiyaç duymuyorlardı.Ancak günümüzde hazır,katkılı ,genetiği bozulmuş,karışık ve düzensiz yemeden dolayı birçok kişi ağır hastalıklarla mücadele ediyor.Bunlardan kurtulmanın ilk yolu vücudu temizlemektir.Her işi ehline sorup usulüne uygun yapılması gerekiyor.
    Temizlenme kürünü yapıp,sebze ağırlıklı beslenip,açlık yapıp kendini düzeltmeye çalışıp lavman yapan ,ardından tekrar hamurişi,karışık,hazır ve tıkabasa yemek yeme adetini devam ettiren kişi tabiki bağırsak florasını bozar.
    Bırakalım kirli kalsın demek çözüm değil,bu halde adam gibi ölemeyiz.Bilakis verilen emanete ihanet etmiş,sorumlu,suçlu,mahçup ve haksız kişiler olarak huzura varırız.Çünkü doğal olan kirli olmak değil,hiç onu kirletmeden temiz muhafaza edebilmektir.

  6. ünsal said

    bu temizliği ben yaptım ve çıkan şeyleri görünce korktum inanın.denemeden kesin kanaat belirtmeyin lütfen.hele hakaret hiç yakışmamış,saygılar.

  7. kalınkara said

    walla ben denedim bir kurt çıktı sanki anaconda allahıma çok korktum sakın yapmayın

  8. Esra said

    Kalınkara,
    ne demek sakın yapmayın? E içinizde yaşayan kurttan kurtulmuşunuz. Gerçek Tıp kitabı harika, üstüne tanımam. Temizlik böyle şeyler çıksın diye yapılıyor zaten.Sevineceğinize böyle yazmışınız. Ne saçma sapan insanlar var yaaaaaa. Gülemedim bile…

  9. Sema said

    Merhaba,

    Ben bu kuru uygurlu bir doktordan aldim. Ama pek açik gelmedi bana.. Sadece 3 gunluk kur yazilmis burda. Bu uc gunluk kürü herdefasinda ayni segildemi uygulayacagiz iki hafta boyunca?
    Peki patates veya pirinç yinebilirimi?
    1 ve 2. gunler içerisinde ogle ve aksam yemegi arasinda meyve veya sebze tuketilebilirmi eger çok aciktiysak?
    istedigimiz kadar su içebilirmiyiz?
    Birde elma suyu olmasi sartmi?
    Bu kurde asil en onemli yapilmasi gereken seyler nelerdir?

    Tesekkur derim.

  10. zeynep y said

    sema hanım
    şuanda ailemin yanındayım kitap yanımda değil ama 2 haftalık ne yenilip içileceği yazmıyor burda eksik alıntı yapılmış
    sadece karaciğer temizleme günü var daha sonra ayrıntıları eklerim inş.

  11. Metin Bal said

    Merhaba,
    Ben de geçen nisan ayında karaciğerimi temizledim. Son gün çok miktarda yeşil yosuna benzer nesneler çıkarttım. O günden sonra yaşam kalitemde gözle görünür bir artma oldu. Kendimi bahar ayının da etkisiyle daha mutlu hissediyorum. Ne bağırsak floram bozuldu ne de herhangi olumsuz birşey başıma geldi. Herkese tavsiye ederim.

  12. frnz said

    lavman yapmak istemiyorum, yerine temizliğin 3.günü gece büyük abdest gelmesi lazım deniyor ya onun için sinameki içsek ve sabah 7de yine lavman yerine bir iki saat öncesinden sinameki içsek de bağırsakları öyle boşaltsak olur mu? lavman yapmak zor geliyor bana yapamam diye korkuyorum,sinameki içmek daha kolay. yukardaki yazıda böyle yapılabilir deniyor, olur değil mi? bir zarararı olmaz? tşk.

  13. şemse said

    karaciğeri iflas etmiş biri karaciğer temizliği yapabilir mi.çok acil.

  14. şemse said

    bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.karaciğeri iflas etmiş arkadaşımıza yardımcı olmak istiyoruz.bu konuda kiminlr görüşmeliyiz.adresime ulaşabileceğim bir tlefon numarası yazarmısınız.

  15. Semse kardesim, bu numaraya bir telefon edip sorun belki yardimci olurlar.

    Telefon : 0212 5340990

  16. koç said

    Gerçek tıp adlı kitabı herkese tavsiye ederim. Bu yaşıma gelene kadar bana söylenen ve kitaplarda yazılan herşeyin yanlış olduğunu bu kitabı okuduktan sonra öğrendim. Gerçekten herkese tavsiye ederim. İnsanın ANAYASA sı diyebilirim. Kimileri iyi kimileri kötü bir şeyler karalamış olabilirler. Kimilerinin ticari menfaatleri olabilir. Kimileri boş teneke gibi tangur tungur ses çıkarabilir.

  17. koç said

    Mutlaka ama mutlaka bu kitabı okuyun, dostlarınıza arkadaşlarınıza ve çocuklarınıza bu kitabı mutlaka okutun ve tavsiye edin. Karaciğer temizliğini ben yaptım, gerçekten büyük faydasını da gördüm. Tıp bunu kabul etmesede, ben kabul ediyorum. Çıkan parçalarıda kendi gözlerimle gördüm. Doktor ve profesör arkadaşlarımla görüştüm, onlar bunu kabul etmeselerde ben doğruluğunu yaşadım. Her kese de tavsiye ederim. İlaç kalıntısı, karışık yemek yemek ve diğer zararlı ürün ve mamullerin vücuda verdiği zararlardan kurtulacaksınız.
    Aç kalmaktan kesinlikle korkmayın tam tersi bu işlemi yaptıktan sonra yeniden doğmuş gibi rahatlayacaksınız. Karaciğer temizliğini tüm arkadaşlara tavsiye ederim.

  18. ümit( bayan) said

    benide biri bilgilendirebilirmi site yöneticisi falan ben 26 yaşındayım evliyim bi kızım var boy 1.68 kilo 42 çok zayıfım zayıflıktan kurtulamıyorum ne yaptıysam kilo alamadım diyetisyeniydi bitkisel çözümler falan ama olmadı bu karaciğer temizliğini benim yapmam sakıncalı olurmu zayıflatırmı bu kouda bilgi alabilirmiyim yorumlarda gerçek tıp isimli kitaptan bahsedilmiş bu kitaptamı yazıyo bu karaciğer temizliği mi anlatıyo kitabın içerigindende bahsedilirse memnun olurum teşekkür ederim bu siteye bu aralar sık sık giriyorum çok faydalı bilgiler var .

  19. Umit hanim, Karaciger temizligi vucudu duzenliyor yani dengeliyor kilolu olanlar zayifliyor zayif olanlar kilo aliyor ama karaciger temizligi bunyeyi etkilememesi lazim,Nasil yapilacagi alttaki linkte anlatilmistir,Burdaki yazilarin hemen hemen buyuk bir cogunlugu Aidin hanimin Gercek TIP isimli kitaptan kisa kisa alintilardir, o kitabin icinde ayrintili bir sekilde izah etmektedir.
    Karaciger temizligi nasil olur : http://lokmanhekimm.wordpress.com/category/6-hastaliklar-rahatsizliklar-ve-tedaviler/karaciger-temizlemesi/

  20. fatma said

    arkadaşlar ben 28 yasında 78 kılo 2 cocuk annesıyım.kendım rahatsız hısedıyorum.karacıgerımde sureklı bır baskı ve agrı hısedıyorum cok halsızım ve yorgunum.bende bunu okudum ve mantıklı geldı acıkcası ve denemeyı karar verdım.zeytın yagı ve lımon cok faydalı oldugunu bılıyorum zaten.bırde maydanoz cok faydalıymıs.ınsallah bendede ıse yarar.benım gıbı olanlara sımdıden allahtan sıfa dılerım

  21. rukiye said

    Lavmanın bağırsağın fizyolojik yapısını bozan çok mahzurlu bir uygulama olduğunu ifade eden Doç. Dr. Danalıoğlu, “Dışkının 1 gramında trilyonlarca bakteri var. Bunlar gıdaların dışkı kıvamına gelmesinde, bazı maddelerin atılmasında, vitaminlerin ortaya çıkarılmasında etken rol oynuyor. Bunların toplu hacim şeklinde dışarıya çıkarılması için çalışmak çok uygun değil. Normalde sağlıklı bir erişkinin günde 2 defa bağırsak boşaltması vardır. Posa haline gelmiş dışkıyı boşaltır. Yukarılardan itibaren boşaltmaya çalışmak bağırsağın yapısını bozar, alışkanlıklarını değiştirebilir.” dedi.

    bunu site yöneticisine sormak istiyorum atık madde çıkarırken daha sonrasında gerksiz bakteri oluşumuna sebep olur muyuz?

  22. yücel said

    sayın site yöneticisi ben hepatit b hastasıyım bu kürü ben de yapabilir miyim yani bir yan etkisi olur mu? şimdiden teşekkürler…

  23. As said

    ıyı geceler sayın sıte yonetısı; babam alkole baglı siroz hastasi(orta derece)yedıklerıne ıcdıklerıne dıkkat edıyoruz mesela sabah ac karnına arı sütü verıyoruz seneler once bır arkadasımın babasına 3 aylık omru kalmıs dıye tedavısını bırakıyorlar lenf kanserıydı yatalak haldeydı (suan yuruyor masallah) saf arı sutunun etkısını gormuş, oneren prof. karacıger hastalarına cok ıyı gelır demıs bızde 3 aydan fazla her sabah verıyoruz benım merak ettıgım sıroz hastası bı ınsan karacıger temızlıgı yapabılırmı ve sızın bıldıgınız alkole baglı sıroz hastasına ne onerırsınız ve hepatıt b hastası ıcın…
    ilgınız ıcın tesekkur ederım

  24. metin taşdemir said

    incekara denen ahlaksız şerefsiz.kainatda olan bitkiler modern tıbbı yönlendirmiyormu şerefsiz sen bu dilden anlıyorsun.delikanlıysan tlf yaz arayayım görüşelim senin inkar etdiyin adamı dünya tanıyor .

  25. Zahide said

    Gerçek Tıp kitabıyla,yazarıyla,hacamatla ve sade hayatla yeni tanışan bir kişi olarak mutluyum huzurluyum.Aidan Hanımın söylemleri hadislerle,Efendimizin hayatıyla desteklenince benim zihnimdeki soru işaretleri son buluyor.Efendimizin aç yaşadığı tüm kaynaklar da var.Ama biz aşırı ve karışık yemekten tembelleşmişiz,yorulmuşuz.Öylesine yorulmuşuz ki artık evde sağlıklı yiyecek hazırlamaya gücümüz kalmamış.Habire hazır yiyerek daha da sağlığımızı bozuyoruz.Anlatılanlara komplo teorisiymiş gibi yaklaşmaya gerek yok.Etrafımıza bakıp, doğruları araştırarak kendimiz yorumlayabiliriz.ve doğruyu bulabiliriz.Karalamak yerine keşke modern tıp kendini alternatif tıp ile desteklese.”Kim bu doktor mu,nedir?nerden biliyor bunları?saçma sapan bilgiler” demek yerine araştırılsa ve sonra karar verilse.GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMIYOR…

  26. ayşe said

    ben 20 yaşındayım ve ultrasyonn sonucunda hepatit b hastalığı olduğunu söyledi doktorum. karaciğer testinde kötü birşey çıkmasından korkuyorum acaba aşı ile tedavi edliebilir mi?
    kesin tedavisi var mı ?

  27. zeynep atlı said

    merhaba ben 33 yaşındayım ve bu küre benzer biri kürü 10 yıldır tekrar ediyorum yılda bir kez yapıyorum ve beni gören sen hiç değişmezmisin diyor 20 de neysem 30 dada oyum bugün tekrar başladım 15 gün denildiği gibi hiçbir hayvansal gıda tüketmeyeceğim 15 gün sonra 3 günlük kürü uygulayacağım yalnız ben 15 gün sonra 3 gün elma ve elma suyu içiyorum acaba yanlışmı başka meyve sularıdamı içmem gerekiyor..birde bunun bir zamanı varmı onu öğrenmek istiyorum ben aklıma gelince genellikle şubat mart gibi yapıyorum.teşekkür ederim.

  28. zeynep atlı said

    s.a ben açlık orucunun nasıl yapıldığını ve ne işe yaradığını nezaman yapılması gerektiğini öğrenmek istiyorum.teşekkür ederim.

  29. havva hanım said

    ben bu tedaviyi iki kere yaptım ve şuan çok rahatım sizlerede tavsiye ederim

  30. KARACİĞER TEMİZLİĞİNDE KOMBU MANTAR ÇAYI VE ENGİNAR YAPRAK ÇAYI ÖNEMLİDİR.HAFTADA 2GÜN 3 KARALAR İLE ORUÇ TUTULMALI.BU KONUDA GENİŞ BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.İLKE ECZANESİ-FİTOTERAPİST ECZACI AHMET İDRİS ULUTAŞ-ADANA-05379353475-ahmetidrisulutas@hotmail.com

  31. merhaba ben insallah bu kuru uygulamak istiyorum 32 yasindayim 15 gun boyunca yememem gerekenleri anladim ama kafam cok karisti internet sitesinden baktim 3 gunluk 10 gunluk oruclar var okudum ama nasil yapilacagini anlamadim bir de bu 15 gun icinde ilac icebilir miyim tesekkurler

    Cevap : Bu kuru uygularken ilac icemezsiniz, yazildigi sekilde uygulayin.

  32. esra yılmaz said

    lavman uygulaması yerine sinameki tüketebilir miyiz, net bir cevap verirseniz çok sevinirim. teşekkürler…

  33. sinem pala said

    yüzümde olan kızarıklıklıklar karaciğerden mi kaynaklanıyor bu kürü bende deneyebilrmiyimnet bir cevap verirseniz sevinirim

  34. Alexandra said

    Merhaba burada hakaret eden Incekara ile kalinkara adli sahislar ayni kisi..Akli sira alay etmeye calismis..Böyle cahil insanlara bu kitabi anlatmak zor zira anlayamazlar.Onun icin bosverin degmez..Herkese saglik dolu günler dilerim.

  35. melis said

    Mrh arkadaşlar
    Daha dün karaciğer temizliğini yaptım.40 a yakın irili ufaklı topçuklar çıktı. sadece onlada kalmadı envai çeşit pislikler de çıktı…kesinlikle doğru bir tarifle uygulayın derim..safra iflas edene kadar beklemeyin. yaşım daha 30 ama gelin görün neler çıkıyor.alerjim ve egzamam mevcuttu.hızla iyileşmeye başlıyacağımı umuyorum..3 hafta sonra tekrar karaciğer temizliğini yapıcam..tamamı çıkmış değil kanımca bikerede olmuyor hafif sızım var zaten..ha bu arada kaç kez konrtollere gittim safra karaciğer tertemiz demişlerdi. ama çıkanlar hiç öyle demedi..doğru beslenme doğru tuz ve su ile sağlıklı yaşam mümkün.. sakın sakın evdeki rafine tuz dan uzak durun..

  36. imka said

    merhaba admin kısa geçim benim saçlı derimde seboreik egzama vardı ve doktor bana roaccutane die bir hap verdi 18 gün kullandım ve göz altı kırışıklıkları göz altı çökmesi oldu göz altı morarması bu ilacın karaciğerdeki salgı bezlerini bozduğundan şüpheleniyorum cildim çok soluk bu ilaçtan sonra acaba bu yöntemi uygulasak düzelir mi neyapmam lazım daha 21 yaşındayım…yardım edin

  37. imka said

    AĞIZ YOLUYLA YAPILAN LAVMAN ZARAR LI MI

  38. hacer said

    selam ben bunu yapmaya dun basladim ama seker yemedigim icin dun aksam basim cook agridi ve bu sabahta kustum devam etsemmi biraksammi kararsiz kaldim ????

  39. nurten said

    nurten/eses
    ben bu temizleme programına başlıyalı 1 hafta olsu çokta güzel gidiyor. Arkadaş tavsiyesiyle başladım normalde bagırsak problemim var devamlı kabızım. bu programa başlıyalı biraz düzelma var.burda bazı arkadaşlar çok ön yargılı davranıyorlar. Dr gidiyorsunuz verdigi her ilaç hemen iyi geliyormu. birde lavmanın zararlı oldugunu söylüyorlar peki zararlıysa dr bazen hastalara bunu uyguluyor neden yapılıyor o zaman heralde herşeyin fazlası zarar bir defa yapılıyor bunun zararlı olacagını sanmıyorum. inşaallah başladıgım bu program bitincede güzel şeyleri sizlerle paylaşırım. iyi günler

  40. enes said

    mrb. arkadaşlar herkese Rabbim şifalar versin inşallah. nurten hanım önyargı malesef çevremizde çok . zaten bizim bu uygulamaları yaptığımızda yaşadığımız en büyük zorluk çevremiz. bize destek olmaları gerekirken köstek oluyorlar. ben takmadan devam ediyorum .hayırlı, bereketli ve sağlıklı günler dilerim herkese.

  41. Merhabalar, ben bu tekniği uyguladım. Hayatımda yaptığım en iyi şeydi sanırım çünkü göz altı torbalarımdan kurtuldum ve neredeyse yarım kilodan fazla toksin çıkardım karaciğerimden. dün de uyguladım. karaciğerimi bu şekilde temizlemeye devam edeceğim ama alternatif diğer yöntemleri de kullanmak isterim. eğer başka yöntemler de varsa lütfen bilgi paylaşırsanız sevinirim.

  42. merve said

    benim de uykuya dalamama gibi bir problemim var. bikac kere 3 günlük oruc 1 kere 8 günlük oruc 1 kere de 6 günlük oruc tuttum. zayıf bir kişi olduğumdan orucları 10 a tamamlamakta ısrar etmedim. bu karaciğer temizliğinin uyku ve kilo problemine faydası oluyor mu ? ya da ne önerirsiniz bana. (ayak baş parmağımda içe dönük tırnak batması ve cok az iltihap oldu)

  43. Mustafa ÇOLAK said

    Karaciğer temizliğini yapmadan önce barsakların tamamen boşaltılması ve hazırlık devresi çok önemli,temizliğe gelince inanın anamdan yeni doğmuş gibiyim enerjim arttı,şifa Allah’tandır

  44. Mustafa ÇOLAK said

    Sayın site yöneticileri;karaciğer temizliği sonrası çıkan koyu yeşil ve hamur kıvamında olan maddeler gerçekten safra kesesinde birikenler mi yoksa içtiğimiz zeytinyağının barsaklarımızda topaklaşması mı(zayıf bir ihtimal fakat yine de şüphelerim var) Cevaplarsanız çok iyi olur

  45. Ercan Acar said

    Merhaba,
    Benim kronik ürtiker ve kaşıntı ile sorunlarım var yaklaşık 10 yıldır. Bu konuda araştırma yaparken rastladım karaciğer’ in temizlenmesi ile ilgili yazınıza. 10 yıldır kronik ürtiker sorunum var son 3 yıldır da kaşıntı sorunum başladı. Yaptırmadığım test kullanmadığım ilaç kalmadı. ilaçları içtikten sonra 12 saat kadar rahatım sonra tekrar kaşıntı ve kabartılar başlıyor. Acaba yaşadığım sorunların bağırsak ve karaciğer ile bir bağlantısı var mıdır ?

  46. Mustafa ÇOLAK said

    Sayın Ercan ACAR karaciğer temizliğini KURALLARINA TAM UYARAK yapın ardından da 3 gün açlık tavsiye ediyorum ben denedim büyük faydasını gördüm inşallah hastalığınıza iyi gelir illaki faydasını görürsünüz,

  47. sümeyye said

    ben 7 defa 3 günlük oruç yaptım ve 8 incide ciğer temizliği yaptım. Kurallara tam uydum. Kitabı okuyup uyguladım ama lavman da yapmama ingiliz tuzu içmeme rağmen bişey gelmedi. Karnım gurulduyor boş boş ama yok bişey. Nedendir acaba. Bir de hiç miğde bulantım olmadı ne yağ içerken ne de gece boyu. Ama sabahtan hep miğdem bulanıyor. Kusacak kadar değil -eğer kendim zoraki kusturmazsam- bulantı ama. Bilgilendirebilecek olan var mı? Torbayı sıcak koydum da hapsetti desem yok. Çok dikkat ettim çünkü ılıktı. Ve miğdemde ağrı sıkıntı var. Bağırsak da yok. Geğiriyorum -afedersiniz- zeytin yağının iğrenç tadı kokusu geliyor

  48. filiz erkişi said

    mü`minim diyen her fert allaha ve rasülüne inan her insan ne yiyip içtğine dikkat eder bizler ve biz müslümanlar haram ve helali faiz yememek veya domuz eti yememektir öyle anladık ben nezamanki aiidin hocamızın kitabıyla tanıştım anladımki mümün oyanık olmalı ne yiyip içtiğine tikat etmeli şu anda tüketimin sınınırsız olduğu bir dönemde yaşıyoruz sınırsız yiyoruz içiyoruz allah ayeti kerimesinde buyuruyor allah sınırı aşanları asla cenetine almayacaktır nasıl yaşadığımızı neler yiyip neler içtiğimize dikat etmeyi rabim idrak etirsin.

  49. filiz erkişi said

    aidin hocamızın kitabıyla tanıştıktan sonra hayatım her anlamıyla değişti sizlerin en azından aiidn hocamızın kitabını okup için deki şifayı bulmanızı temeni ederim

  50. duha said

    merhaba ben 15 ,5 yaşındayım bu kürü uygulamamda bir sakınca var mı ayrıca bir kalp rahatsızlığım var yan etki yapar mı ?

  51. duha said

    lütfen cevap verin çoooook ihtiyacım var :(

  52. Durmuş said

    LAVMAN YERİNE SİNAMEKİ KULLANABİLİRMİYİZ ?
    Bilen herhangi biri cevap verebilirmisiniz?

  53. beyza said

    yapanlar söyleyebilir mi acaba? öğle yemeğinde sebze yemeği derken, ekmek de yenilebilir mi, yoksa sadece sebze mi yenecek?bir de lavman yerine magnezyum sülfat içilebilir mi, A rh+ için…cevaplayan olursa memnun olurum.

  54. durmus said

    Ekmek yeyince sanirim anlami kalmaz.
    Ama bu site YÖNETİCILERI CEVAP VERME OZURLULER MAALESEF…
    KIMSE KINSEYE CEVAP YAZMAZ.

    Site Yøneticisi øzurluydu øldu, Cevap veremiyor.

  55. beyza said

    Yok bence buradan verilen cevaplar ister site yoneticisi olsun, ister burada yazilanlari bizzat uygulayip tecrube edenler olsun bence cok faydali oluyor.Ben hazirlik suresince yani 2 haftalik hazirlik suresince yenilen sebzeyi kastetmistim.calisanlar icin bunu uygulamak zor gibi gorunuyor ama tabii konu saglik olunca buna da katlanmak lazim aslinda.Ben calisanlardan ve masabasi olmayan iste ozellikle de guc harcayan islerde calisanlardan karaciger temizligi yapanlar varsa tecrubelerini paylasmalarini rica ediyorum.

  56. durmus said

    Çok faydalandim doktor karaciğer tahlillerimi görünce şaşırdı
    Temizkemeden sonra ceviz büyüklüğünde yeşil renkli ontane yag parcasi cikti.
    Fakat temizlemeden sonra bes gun geçti hala yemege başlamadım ne yenecek nezaman yenecek bunlarin detayina ulaşamadım.
    Ama beş kilodan fazla kilo verdim on gunde.

  57. beyza said

    Geçmiş olsun Durmuş Bey.Pirinç lapası yemişsinizdir herhalde.5 gündür bulantı olmuyorsa herhalde yukarıda yazanlara göre bir müddet hafif yemekler yedikten sonra artık et, süt, peynir, yumurta yiyebilirsiniz diye düşünüyorum.Tabii az yemek ve karışık yememek şartıyla.

    2 haftalık hazırlık süresince hep meyve suyu mu içtiniz.Halsiz kaldığınız oldu mu?Tavsiyeleriniz var mı, uygulayacak olanlar için.
    Ben de uygulamak istiyorum ama çalıştığım için ve bedenen yorulduğum için dayanamayacağımdan korkuyorum.3 günlük neyse de hazırlık süreci beni korkutuyor.Yapanlar tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

  58. durmus said

    Ilk gunler biraz açlık hissettim ama cok iyiyim calisanlara da tavsiye ederim

  59. Durmuş said

    Ben hazırlık dönemını üç gün yaptım…
    Ama suanda yaklaşık on beş gün oldu bir şey yemıyorum otlarla idare ediyorum.ilk günler açlık zor oldu ama sonra alıştım.
    Ömrümde hiç bu kadar et süt yoğurt yağ tatlı vs yemediğim zaman dilimi olmamıştır.çok huzur buldum.dua beklerim.

  60. beyza said

    Tecrübelerini paylaşanlardan Allah razı olsun.
    En kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.

  61. Durmuş said

    Hayırlısı olsun

  62. Durmuş said

    Dua ediniz

  63. demirpençe said

    bugün karaciğer barsak ve pankreas temizliğini bitirdim. İçimden çıkanları gördükten sonra çektiğim sıkıntılara değdi fakat çıkanları ne siz sorun ne ben söyleyeyim ben böyle bir pis koku ömrümde duymadım (tabirlerim biraz ağır olabilir kusura bakmayın işin ciddiyetini anlatmak için bu şekilde yazıyorum) Allah razı olsun Aidin hocadan kendimi ameliyattan çıkmış gibi hissediyorum.

  64. hasan said

    s.a LAVMAN hicri ayın hangi günlerinde yapılması uygun?…Bir de yılda en fazla kaç kere yapması uygun olur Sağlıklı bir kişinin?..

  65. emel said

    a.s ben 2 kez aşılama ve bir kez tüp bebk yaptırdım sonuç olumsuz oldu ilaçları kullandıktan sonra saçlarım çok döküldü şakak kısımlarımda çok fazla seyrelme var bağırsak temizliği yapmadan karaciğer temizliği yapsam faydası olur mu bana ne önerirsiniz şimdiden tşk ler

  66. ahubeyza said

    ilk 2 hafta peynir yemeyin süt içmeyin denmiş ama kafa karıştırıcı olan yoğurt tüketilebiliyor…

  67. Filozof said

    BU üç günlük temizlemeyi iki gün yapsak ne olur.

  68. xyz said

    Selamlar,
    Acaba lavman suyunun sicakliginin karaciger tem. Basarisiyla bir alakasi var mi?..sayet varsa normal cesme suyu kullanan biri temizligi becerememis denilebilir mi?..sayet beceremediyse ne yapsin?
    Tesekkur ederim

  69. beyza said

    karaciğer temizlemesini henüz yaptım.yukarıdaki sümeyye rumuzlu kişide olduğu gibi oldu.devamlı karnım gurulduyor.ne yapıcam ben şimdi.Bu temizleme sayılır mı.karaciğer zaten sağlıklı mı demek oluyor bu.

    ne olur bilgisi olan bir cevap yazsın lütfen.

  70. Gel said

    Beyza
    Doğru sonuç almışınız demektir

  71. d a f said

    tum yorumları okudum.açıkcası gozum korktu.4 sene once reacutan kullandım sıvılcelerımden dolayı bır sene boyunca bu ılacı kullandım.yasım 26 ve gene suratımda sıcılceler cıkmaya basladı.karacıgerden oldugunu dusunuyorum.ben bu kuru yapmak ıstıyorum ama yınede endıselıyım.suratımda cıkan sıvılceler karacıgerden oldugunu dusunuyorum.sızce bu kuru yapmalımıyım

  72. YAŞAR DEMİRHAN said

    BÜTÜN HASTALIKLARA EN İYİ ÇÖZÜM KOMBU ÇAYIDIR. EN İYİ KALİTE KOMBU MANTARI VE KOMBU ÇAYI MEVCUTTUR. HER YERE AYNI ANDA GÖNDERİLİR. TEL: 0505 482 35 97

  73. Hızır ilyas HASTA said

    Kesinlikle katılıyorum karaciğer ve toksinleri temizleyen kür karaciğer hastalığı ve bağırsak hastalıkları için gerçek şifa sağlıyor. Ben uyguladım %90 iyi sonuç aldım. Acı ekşi tuzlu kızarmış yiyeceklerden şekerden uzak durmalıyız. PERHİZ ve lapa yiyeceklerle kür süresini uzatmalıyız. Kimyasal ilaçlara kimse ses çıkarmazken BİTKİSEL tedaviye neden bilmeden itiraz ederler anlamış değilim. Herkese sağlık dolu zamanlar temenni ederim. Çayeli Hassadıklar,dan Hızır ilyas HASTA

  74. Ahmet said

    Bu saçmalığı yapan sağlıklıysa bile sağlığından olur. Aman uzak durun.

  75. zumra said

    Ben bu temizliği yaptım . Yağ ve limon karışımı başlarda iyi sonraları baya bi zorladı :D saat 00:00 kadar kusmadan idare ettim yatarak. saat =01 =02 arası 2 defa hem büyük abdese ( sarı bi sudan başka bişey gelmedi) çıktım hemde 1 defa istifra ettim (son 150 gr olan limonve yağ karışımını çıkardım olduğu gibi duruyordu zaten safra gelince durdum ).ondan sonra bi iyi rahatladım ki sormayın yattım uyudum sabaha kadar .saat =06 dan sonra büyük abdese çıktım. yine sarı su geldi.sonra 07:30 da bidaha çıktım bu sefer sarı dışkı geldi. sonra pirinç lapasını yedim ondan sonra 08:45 gibi birdaha wc çıktım bu sefer koyu sarı geldi yeşile dönük bi takım parçalar çıktı. bende rahatladım Mevlaya hamd olsun. yanlız bu işlemleri yaparken yattığınız yerde zikir ve fikirle meşgul olmak en guzelidir mevla herşeyi sırasıyla vakti zamanı gelince yaptırır. Benim saat konusu biraz yanılgı oldu oda şundan sebep saatler daha yeni geri alındı bi kaç günlük hangi saate uyucamı tam bilemedim ama yinede sonuca erdirdi Mevla

  76. deli said

    zumra baya detaylı anlatmıssın :)

  77. fatma said

    abdest yapmalıdır yazmış bu yalnış yazılmış sanırım abdest namaz için alınan suyla vucudun temizlenmesi anlamına gelir… lütfen dikkatli yazın…

  78. Veli Babacik said

    SAGLIK=SAGLIK

    Ben 52 yasindayim 1996 yilinda Rusya’yada agir kis vardi ve halsizlik ve gece terlemsi baslamisti ve is icin Isvicre ye gitmistim ve orada dahada kotu hissetim kendimi doktora Gittim analiz vs sarilik baslangici dedi derhal Moskova ya dondum bir Rus arkadasim vardi kendisi 75 yasinda cok saglikli sanki 40 yasinda gibi bu sahis CALI KUSU romanini Ruscaya cevirip bes milyon satan kisi idi aradim durumumu anlattim sarilik baslangici diyor doktor Zurih te analizler yaptirdim suanda kendimi cok kotu hissediyorum dedim nasil tedavi olabilirim diye sordum Ben bir ilac getirecegim sana ve anlatacagim dedi.

    Getirdigi ilac tuz gibi eksi Sabah ac karna bir sicak bir bar dak suya bir bucuk yemek kasigi koy karistirip ic 3 saat hic birsey icmeden bekle ve buyuk tavaletin gelecek ishal olacaksin panik yapma demisti ve 3 saat sonra yarisi SU yarisi mevyesuyunu karistirip iceceksin dedi 24 saat en az 4 litre icmen gerekli hic birsey yemek yok sadece Meyve suyu ile suyu karistirip ictim bunu 3 gun Sabah ayni sekilde ictim, ve oyle birsey renk ve oyle seyler ciktiki ilk iki gun Yesil sari renkte 3 gun tamamen ictigim renk cikti.

    3 uncu gun aksam princ lapasi yedim ve cok derin bir uyku ya dalmisim gece uyandim o kadar sicakki oda insani liar gibi degil Moskovada hava sicakligi -18 odanin penceresini acip uyudum.

    Sabah Zurihteki analiz raporlarini alip fransiz Ozel hastanesine gittim doktor sasirmisti bu raporun size ait olduguna eminmisiniz diye sordu cunku sarilik ve herhangi bir virus bulamadi.

    Her alti ayda ayni sekilde temizlik yapiyorum uyku duzeni harika 2010 yilinda yapmamisti kendimi halsizlik yorgun luk hisetmeye basladim tekrar basladim herkese bu temizlemeyi tavsiye ederim bu arada Rus arkadasim bir Turkolog du sonra sordum bu ilaci nereden buldum diye bu ilac cok Ozel herkes bulup kullanamaz dedi genc yasta baslayarak duzenli kullanilirsa saclar beyazlamaz demisti 52 yasinda sadece bu yil saclarimin sadece yan tarafinda hafif beyazlik oldu karaciger o ilaci Ruslar onun icin kullaniyormus 2009 dan beri o ilac olmadan uyguluyorum herkese tavsiye ederim bu kitabi okumadim fakat insanlarin sagliga icin Boyle yararli isler yapan Sayin Aidin hocama saygilarimi iletiyorum.

    Herkese saglikli gunler dilerim

  79. süleyman kaygısız said

    En son gelen büyük abdest yeşil veya yeşile dönük olmalıdır. Yeşil olmazsa temizleme tamamlanmamış demektir. İFADESİNİ ANLAMADIM. YANİ BÜYÜ ABDESTİN RENGİ YEŞİL DEĞİL DE YEŞİLE YAKINSA TEMİZLEME OLMUŞ MUDUR. CEVAPLAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. memuradam06@hotmail.com

  80. kader said

    mrb arkadaşlar ben bu temizligi yaptım ve çok memnun kaldım temizligin son günü benden9 10tane 2cm çapında taşlar döküldü safra kesesi taşlarımdan kurtuldum çok rahatladım kurt falan çıkmadı demekki vücudumda kurt yoktu bunuda ögrenmiş oldum bu arada son akşam çok önemli kusmamak için kendimi zor tuttum ama başardım herkese tavsiye ederim

  81. ilknur akyüz said

    Saçmalık diyenler umarım bir gün mecbur kalmazlar unutmayın ki yuttugunuz ilacın şifasını mevlam verir ilac sadece bir aracı

  82. salih said

    veli babacık bu ilaç nedir,bu kadar yazmışsın en önemlisini yazmamışsın

  83. derbeder said

    kronik hepatit hastalarınıda uygulanabilrmi, vaya öneriniz nedir dört gözle cevap bekliyorum

  84. Gel said

    Kronikde olsa herkese faydalı bence

  85. Ayse said

    Alternaftif tip her zaman cok ilgimi cekmistir. Karaciger temizligine ihtiyacim oldugunu dusunuyorum ve uygulamak istiyorum. Ama vucudumdan kurt cikacagi dusuncesi beni gercekten cok korkutuyo. Onlarla yasamak daha mi iyi diyeceksiniz ama bu korkumu yenemiyorum. :( Eger kurt varsa ve cikarsa ölü mu yoksa canli mi cikiyolar? bunu cok merak ediyorum. Yapan arkadaslar varsa cevap verirse sevinirim. Bi de bu donemde ne zaman yapılması tavsiye ediliyo?

    Karaciger temizligini istediginiz zaman yapabilirsiniz, illaki kurt cikacak diye birsey yok.Cikadabilir cikmayadabilir, cikarsa temizlenmis olur, cikmazsa onlarla yasamaya devam :)

  86. Ayse said

    :) Anında cevap almayi beklemiyordum, öncelikle teşekkur ederim. Çıkmazsa onlarla yaşamaya devam mi? Illa ki varlar mi yani? :/ Bu korkudan dolayı, çiğ köfte, pastirma, salam falan kesinlikle yemiyorum ama yinede var mi yok mu bilmiyorum. :(

    insaallah yoktur, :), yorumlariniz icin biz tesekkur ederiz.

  87. yusuf said

    bende yapmak istiyorum

  88. sabri said

    arkadaşlar ben 28 yaşındayım 1.73 boyum var 69 kiloydum doğru beslenmeyle 67 kiloya indim saçta ve yüzde sivilceler çıkıyor 10 yıldır roaccutane ve antibiotik verdiler durdular aidin hanımla görüştüm 9 defa 2 günlük 11 defa 3 günlük 5 defa 10 günlük açlık verdi şimdi ramazandayız diye ara verdim hacamat ve sülükte yazdı 2 kez 2 günlük yani 60 saaatlik açlık yaptım yüzdeki sivilceler yüzde 90 gitti fakat saçtakiler aynen duruyo biliyorumki daha çok açlık yapmam lazım fakat bu benim kilom şu an 63 e indi b kan grubuna sahibim ve kilo kaybı beni korkutuyo yetkili biri bana cevap verebilirmi? 1 kez kafadan sülük yapıldı bu arada yarında tarama hacamatları başlıcak bu kronik hastalıktan inşallah kurtulurum.

  89. Mussi said

    Bağırsak temizleme işi 1-2 saatte yapabilirsiniz. Sabah Aç karnına Tuzla içimelere gidip makattan zift gibi siyah sulu dışkılar çıkartıp su duru hale gelene kadar su içmeye devam edilmelidir. Ben bunu 2 kere yaptım ancak sonrası insan kurt gibi acıkıyor. yemeden durmak çok zor olacak

  90. beyinsiz said

    ben beynime yaptım aynı kürü beyin aktı gitti şimdi stressiz düşüncesiz bir hayatım var.beyni olan herkese tavsiye ederim.çünkü Türkiye’de yaşamak için beyne gerek yok .burda beyin fazlalık.

  91. yusuf said

    arkadaşlar kitapta temizlenen karaciyerin artık virüslerin yaşabileceği bir yer deyil diyor hebatit b. yi yok edermi bilgisi olanlar yapanlar lütfen bilgilendirirmi 35.günlük karaciyer temizlemesi yapacam.hebatit.b.gecermi. deniyenler varmı yardımcı olun teşekkürler

  92. Merve said

    Merhaba…
    Ben karaciğer temizliği yapmak istiyorum ama 2 hafta boyunca tam olarak neler yiyebiliyoruz ayrıntılı bir şekilde söyleyebilir misiniz?

  93. elvira said

    beyinsiz! yorumun beni çok güldürdü :) süper. bence de böyle riskli ve işkence gibi uygulamalardansa düzenli sağlıklı beslenmek daha uygun bir tercih olacaktır.

  94. hemşire said

    RABBİM DERT VERİP DERMAN ARATMASIN…… BUNU YAP İYİ OLACAKSIN DENİLEN HERŞEYE İNANASI GELİYOR İNSANLARIN BENCE BÜNYESİNDE Bİ SORUNU OLAN VE BÜNYESİ ZAYIF OLAN İNSANLAR BÖYLE ŞEYLERİ YAPMAMALI

  95. cem said

    Otistik kardeslerim ayağa kalkar evelallah ;açlıklar,hacamat,sülük tedavisi,refleksoloji kombine tedavi ile
    birlik beraberlik enerjimizin devamlılığı temennisiyle……

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 223 takipçiye katılın

