LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

Zamanımızın Lokman Hekim’i Uzman Biyolog – Dr. Aidin Salih

Yazar Site - Yönetici Şubat 12, 2009

Zamanımızın Lokman Hekim’i  Uzman Biyolog - Dr. Aidin Salih

55 Yanıt to “Zamanımızın Lokman Hekim’i Uzman Biyolog – Dr. Aidin Salih”

  1. ebazer-yalnız demiş

    alternatif tıp olarak da bilinen bitkisel ilaçlarla tedavi ilgi alanıma giriyor. şu anda izlediğim video’yu nasıl indirebilirim, yardımcı olurmusunuz.

  2. Ebazer bey, buraya bakiniz : http://ilahi.wordpress.com/nasil-video-indirilir/

  3. barboros demiş

    dr aidin salih gerçek tıp kitabını mutlaka almak istiyorum kendisine ve mpl tvyeteşekkürler

  4. Fadime Sarikaya demiş

    Selaminaleyküm,

    Ben 38 yasinda Astimhastasi bir bayanim,hastaligim bütün sene ayni agirlgini koruyor,12 yildan beri biliniyor fakat kücük yasdan beri problemlerim var.Ilk seneleri bukadar agir degildi son 3-4 yildir her iki ayda bir cotison haplari kullanmam gerekiyor iltahap baska gecmiyor.
    Kitabinizi aldim ve allergikastim icin olan 21 günlük kürü ve arkasina karaciger temizligi yaptim mart2009,sonra sonbaharda akciger temizligi yaptim.Dogrusu hastaligimla ilgili bir faydasini görmedim yani iltahaplanma yine ayni oluyor nefesim bundan dolayi daraliyor ve yine cortison almak zorunda kaliyorum.Hic faydasini görmedim diyemem vücudum ,genel durumum daha bir hafifledi ve balgam kolay sökülüyor.Ama en cok rahatsiz oldugum sey öksürük,öksürük okadar siddetli oluyor artik yillar icinde boyunomurgalarimi zedelemis durumda.bu öksürük hep vardi,hastaligim bukadar ilerlemeden öncede .Balgamda ancak öksürükle atildigi icin cok kötü oluyorum.
    Benim sorum,acaba bronsitli astim icin hususi bir öneriniz veya kürünüz yokmu,tamamiyla iyilesmiyecegimi biliyorum ama hastalanmalarimin arasini uzatim ve kortison kullanmada nefesimi acacak bitgisel ilac önerileriniz varmi.
    Devamli kullandigim ilaclar:Viani 250/50sray,flutica teva burunsprayi
    Hasta olunca:Prednisolon veya metisolon

    Mektubumla basinizi agrittim cok uzadi özürdilerim ama Allah(c.c.) rizasi icin bir cevap gönderin

    Allaha emanet olun

  5. fatma demiş

    selamun aleykum.benim aidin salih hanimla birebir konusmam gerekiyor.baya arastirdim dr.hanima ulasnlar var.bende görüsmek istiyorum.lütfen bana yardimci olun…buna cok ama cok ihtiyacim var.lütfen lütfen lütfen…….

  6. bilal demiş

    ben 45 yaşında evli olan maaşla çalışan birisiyim sizin yaptığınız alternatif tıpbı inancımıza uygun olduğu ve yararlarını gördüğümüz için kabul eden birisiyim fakat uygulamanızı ve insanlardan istediğiniz ücretler nedense günümüzde normal bir işte çalışan insan için biraz fazla olduğuna inanıyorum insanın aklına sizin yoksa sadece elit tabakaya yararlı olmak için bu yararlı tıbbı hizmetlerine sunduğunuz düşüncesine bazan kapılıyorum bu düşüncelerin kalkması için sizin bu gibi insanların yerine kendinizi koyun ve ondan sonra ücretlerinizi bu gibi insanlara göremi ayarlarsınız yoksa ödemelerinimi ayarlarsınız onu sizin belirlemeniz gerekir bu işte allah rızasını düşünüyorsak ben düşündüğünüze inanan birisiyim onun için şu yazdıklarımı,da size olan saygımdan dolayı yazıyorum ve ben sizin uyguladığınız tıbdan yararlanan birisi olarak yazıyorum, Hele şu zamanda birbirimize yararlı olunması gereken bir dönemde yaptığımız işleri daha geniş düşünerek yapmalıyız teşekkürlerimi sunar allaha emanet olun sevgilerle

  7. serpil demiş

    slm ben 3,30sene sene önce dogum yaptım dogumumdan sonra bır turlu duzelemedım bırçok doktora gittim ürolojı kadın dogum tedavı göruyorum ama bır turlu iyileşmem yok iki defa sistoskopi oldum parça alındı temız çıktı ama kronık intıhap çıktı ama duzelemıyorum tek çare bırde sıze basvurmak kaldı bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız mailinizi beklıyorum saygılarımla

  8. zeynep yıldızhan demiş

    fadime hanım ,
    kullandığınız i,laçlar çok ağır öyle tedavi uygulayıp hop iyileşeyim diyemezsiniz malesef önce kri yok etmelisiniz sonra hastalığı bence temizlikler sadece tedavidir ama ya beslenme yaşamımız bunlar çok önemli hangi tuzu kullanıoruz,hangi salçayı paketli gıda alıyormuyuz hangiyi suyu içiyoruz mayalı ekmek yiyor şampuan vs deterjan kullanıyormuyuz,
    ben astım değilim ama zeytin yağı sabununu kullanırken bile burnumu arkaya çeviriyorum ayrıca doktor astım dedi diye sadece astım yoktur sizde kortixon vs ilaçlar böbrek dalak bırakmıyor insanda ama mutlaka deterjanları çöpe atmalı asla parfüm kullanmamalısınız mümkünse hatice hanıma gidip muayene olun derim size hastalıklarınızı bilip öyle tedavi olun bedeniniz fayda görmüş ama bardaktaki suyla sürahideki su aynı değildir ikisinide oranı farklıdır beslenme sanatını mutlaka okumalısınız hatta kitabı baştan sona okumanızı size tavsiye ederim

    fatma hanım mail atın bana lütfen zeynepyildizhan@hotmail.com

    bilal bey
    ne ebn nede site yöneticisinin bu kişilerle alakası var öalesef bizde muzdaribiz bu ücretlerden ama ein olun doktorlarda daha fazlasını alıyor konuşursanız belki indirim yapılabilir ama hacamatın seansı 30 tl ve çok fazl evet emektir pis işte diyebilirsiniz ama madem sünnet bunu herkese öğretin yada 10 milyon falan alın malesef herkes talep edip kendisi öğrenmeli hacamatı bence en ideali bu önce kupa kapatmada ustalaşın evde sonra kupa kapatılacak yerleri saptayın izleyerek çok zor birşey değil inanın jileti 4 e bölüp çizikler atılıyor tırnakla jileti ölçüleyip sabitliyoruz o kadar ben ailem için öğrenmek istiyorum

    serpil hanım
    öncelikle hazır peçete kullanmayın bu çok tehlikeli aslında artık kağıtlardan yapılıyor çoğu beyazlatmak içinde kanserojen bir madde kullanılıyor bu flora dengesini bozuyor hele kireçli sular mahvediyor müümkünse ilk önlemleri alınız emin olun iyileşirsiniz

  9. s.b demiş

    ayrıca aynı oranda acı soğan ve doğal balı karıştırıp gazlı beze pamuk koyup üzerine yayın ve çamaşırınıza koyun iltihabı söker alır 2 3 saat yeterli durması

  10. sifa demiş

    ben 45 yaşında evli olan maaşla çalışan birisiyim sizin yaptığınız alternatif tıpbı inancımıza uygun olduğu ve yararlarını gördüğümüz için kabul eden birisiyim fakat uygulamanızı ve insanlardan istediğiniz ücretler nedense günümüzde normal bir işte çalışan insan için biraz fazla olduğuna inanıyorum insanın aklına sizin yoksa sadece elit tabakaya yararlı olmak için bu yararlı tıbbı hizmetlerine sunduğunuz düşüncesine bazan kapılıyorum bu düşüncelerin kalkması için sizin bu gibi insanların yerine kendinizi koyun ve ondan sonra ücretlerinizi bu gibi insanlara göremi ayarlarsınız yoksa ödemelerinimi ayarlarsınız onu sizin belirlemeniz gerekir bu işte allah rızasını düşünüyorsak ben düşündüğünüze inanan birisiyim onun için şu yazdıklarımı,da size olan saygımdan dolayı yazıyorum ve ben sizin uyguladığınız tıbdan yararlanan birisi olarak yazıyorum, Hele şu zamanda birbirimize yararlı olunması gereken bir dönemde yaptığımız işleri daha geniş düşünerek yapmalıyız teşekkürlerimi sunar allaha emanet olun sevgilerle

  11. zeynep y demiş

    şifa
    bende bu durumdan şikayetçiyim ama yapılacak birşey yok sanırım hacamat için fahiş paralar istenmekte yanlız bilinki bende sizin gibi bir vatandaşım ve sade bilgilerimi paylaşıyorum yani parayla birşey yapmıyorum.isterseniz tel vereyim arayın söyleyin onlara bu yazdıklarınızı.

  12. sait demiş

    abicim nerde bunlar ulasım adresi verin yhaaaaaa

  13. bıynız demiş

    aidin salihin msn si neeeeee

  14. büşra demiş

    nolursunz bana yardımcı oln kafayı yemek durumundayım birgün kendimi öldürücm

  15. YILDIZ demiş

    hacamat çok pahalı değil ben de arkadaşımdan öğrendim. mart2TAN BERİ 21 KİLO VERMİŞ AMA ÖNCE HACAMAT YAPMIŞLAR. “BİR GÖRMELİSİN ÖYLE ŞEYLER ÇIKTI Kİ” DEDİ… Doğrusu ben de uygun bir zaman da gitmeyi düşünüyorum.
    Hacamat’ın seansı 30 tl imiş.
    selamlar

  16. melek demiş

    Arkadaşlar merhaba.Benim yakın çevremde de aidin hm söyledikleri yapıp şifa bulan insanlar var.Aidin hm yönteminde bir sorun yok tamam ama fiyatlar hakikaten yüksek.Aidin hm 250 istiyor.Ondan sonra hacamattı sülükdü derken epey bir maliyeti var.Deniyorki e canım doktorada gitsen ne paralar alıyorlar.Tamam ama kötüden misal olurmu.Madem amaç insanlara insanları dogruya ve güzele ulaştırmak.Allak aşkına bu kadar yüksek paralar istemek neden.Ne yani parası olan gelsin olmuyan gelmesinmi.

  17. TUBA demiş

    s.a
    ben aidin hanımın kitabını buldum ama ona ulaşmam gerekiyor çok önemli.abim böbrek nakli oldu 2007 yılında ama 1.5 senedir daha da kötüleşti şimdi hastanede fistül ameliyatına girdi.diyalize alıcaklar.2 ay sonra da 2. nakil işlemleri başlayacak.bitkisel tedavi denedik ama işe yaramadı.aidin hanıma ulaşmak istiyorum lütfen bana yardımcı olun.durumu çok kötü acil aidin hanıma ulaşmam lazım yalvarıyorum en azından böbrek nakilleriyle ilgili bir çalışması olmuş mu onu öğrenmek istiyorum.teşekkürler.

  18. helalderman demiş

    tuba hanım
    zeynepyildizhan@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz
    ama aydın hanım asla organ naklini onaylamıyor bunun yerine temizliklerle tedavisine yönlendiriyor.ama sizin durum baya karışık!!

  19. sevgi demiş

    aydın hanıma ulaşmak isteyenler bana sevgi622@hotmail.com adresinden ulaşabilirler

  20. nikeayakkabı demiş

    Çok Teşekkür ediyorum adres İçin mutlaka ulaşmam gerekiyor.. iyi günler

  21. metin çatak demiş

    Aidin hanım ve taalebelerinden Allah razı olsun.Hizmetlerine değer biçmek densizliğinden hicap duyarım.Yaptıkları işin değeri para ile ölçülmez.
    İyiki haberdar oldum iyiki tedavilerine girdim.Hastahanelere ilaçlara ödediklerim yanında bahşiş bile değil bu arkadaşlara hizmetlerinin karşılığında ödediğim.
    Alınan hizmetin bedelini alan değil veren belirler…………
    sELAM VE DUA İLE……….

  22. ilhami demiş

    iyi güzelde ulaşabileceğimiz bir adres veya telefon verirmisiniz?

  23. aysel demiş

    iyi ğünler benimde kilo pıroblemim var aidin hanımla yüz yüze ğörüşmek istiyorum tlf nu yada adresini nasıl ala bilirim

  24. zeynep y demiş

    aydın hanıma sadepazar.com daki siteden adres alarak ulaşabilirsiniz.sadepazar derneğinin üst katında randevulara bakıyor.

  25. apachefurkan demiş

    bütün islam aleminin kurban bayramını kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

  26. kahraman demiş

    bütün islam aleminin bayramını kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

  27. gulcan demiş

    merabalar.ben 19 yasindayim yuzmde sivilceler var ve onlardan kalan izler var devamlida cikmakta bu konuda yardimci olabilirmisinz .olabiliyorsaniz size ulasmak istiyorum.

  28. seyhan ergene demiş

    ben sülük ve hacamat yapmayı öğrenmek istiyorum aidin hanımdan öğrensem bunun için ücret ödiycekmiyim ? ücreti nekadar ? teşekkürler.

  29. ayse_ demiş

    lutfen bende trıod hastayım yemeden kılo alıyorum bana ulaşırmısınız randevu almak ıstıyorum

  30. Kürşad KARAKÖSE demiş

    Merhalar. Dr. Aidin Hanımın İnternet sitesi falan yok mu acaba?

  31. bahar demiş

    özellikle sabah kalktıktan sonra midemde gaz ve yanma oluyor.İlaç yazdıkları için hastaneye gitmek istemiyorum.Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?

  32. hülya demiş

    merhabalar.benim alerji sorunum var.hem bedenimde hemde gözlerimde.ilaç kullandığım müddetçe geçiyor,fakat ilacı kesince tekrar başlıyor yardımcı olursanız sevinirim.

  33. selma aktaş demiş

    merhaba …..ben selma aktaş romotoit artrit hastasıyım, yani eklemlerde iltihaplı romatizma bir sürü ilaç kullanıyorum kortizon da var bunlarda ,kortizon ilacı bana kemik erimesi yaptı artık kemik erimesi içinde ilaç alıyorum yani ilaçlarla yaşıyorum fakat yinede ağrılarım oluyor bunun yanısıra vucudumda morarmalar ve damarlarım belirginleşti ve kılcal damarlarım çıktı artık ilaç kullanmaya korkar oldum kimbilir daha ne yantesirleri çıkacak diye bana ne önerirsiniz,önerilerinizi bekliyorum.sevgiler.

  34. Merhabalar selma hanim, Øncelikle gecmis olsun dileklerimi iletiyorum.Ayni hastaliktan bende muzdaribim,ama ben hic bir ilac kullanmiyorum, kendi kendimin doktoruyum yani hastaligim ile arkadas oldum onu hic uzmemeye calisiyorum.egzersiz yaparak ve yun kiyafetler kullanarak korumaya calisiyorum sanada tavsiye ederim,Kortizon cok etkili ve ayni zamanda da vucuda zararli olan bir ilactir onu SIKCA kullanmaniz iyi olmayabilir genelde ilaclardan uzak durun cunku ilaclar uzun vadede organlari mahveder . katkili yiyeceklerden uzak durun dogal yiyecekler tuketin.

  35. selma aktaş demiş

    ilginiz için teşekkür ederim……sizede geçmiş olsun, dediklerinizin bende bilincindeyim fakat tutulmalarımın önünü ne yaptıysam alamadım …bile bile ilaçları alıyorum, ilaç almazsam yürüyemem hareket edemem biliyorum hemen tutulurum. Aidin salih hanımın kitabını okudum, ve çok ilgimi çekti 3 günlük açlık orucunu demek istiyorum, yani vücu temizliğini, ilaçları bırakıp yapabilirsem onu deniceğim.sevgiler.

  36. Rica ederim, Allah acil sifalar versin insaallah.

  37. hanzala demiş

    s.a. konyada hacamat olmak isteyenler ulaşsın lütfen. 0507 752 03 25

  38. adnan demiş

    doktor hanım adım adnan kaba 6 ay önce PSA tahlili oldum 11 çıktı biyopsi yapıldı sonuç kötü değil şimdi tekrar 6 ay sonra kontrol oldum yine PSA tahlilim 10 olarak çıktı bundan ötürü çok üzülüyorum bunun sebebi ne olabilir yada nasıl düşürülebilir bana yardımcı olursanız çok sevinirim cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum bu arada yaşım 57 ALLAH rızası için cevap yazın ALLAHA emanet olun şimdiden cevabınız için teşekkürler.

  39. ali zafer demiş

    sitenizde e mail adresinizi bulamıyorum lütfen gönderirmisiniz

  40. ali zafer demiş

    Teyzem de beyin tümörü var çözüm önerileriniz

  41. zeynep demiş

    mrb ben gaziantepten zeynep 32 yaşındayım ve 8 yıldır eklem ve iltihaplı romatizmam var gitmediyim yer kalmadı ve bi sonuç alamadım çok fazla ağrılarım var çok kortizonlu ilaçlar kullandıgım için karaciyerlerimde zarar gördü ve ağrılarım gündengüne artıyor aidin hanımı bi tanıdık tavsiye etti ne olur yardsım edin

  42. sibel günaydın demiş

    KT,Özefagografi ():İŞLEM YAPILDI
    Frozen(22.08.2011 12:22:34):TANI: I. ADENOKARSİNOM (İntestinal tip + Poorly Koheziv Tip)( Bormann Tip III ) (Orta-Az derecede differansiye)(pT4aN3bMx)
    II. Metastatik (33 adet) lenf nodları
    III. Sinüs Histiyositozis bulguları gösteren 36 adet lenf nodu
    IV. Malign hücreler içeren sitolojik yaymalar
    Radikal Total Gastrektomi Materyali, 7, 8, 9, 12 no’lu istasyonler ile Karın içi yıkama sıvısı

    Mide, tümör için subtotal/total rezeksiyon(22.08.2011 16:43:22):TANI: I. ADENOKARSİNOM (İntestinal tip + Poorly Koheziv Tip)( Bormann Tip III ) (Orta-Az derecede differansiye)(pT4aN3bMx)
    II. Metastatik (33 adet) lenf nodları
    III. Sinüs Histiyositozis bulguları gösteren 36 adet lenf nodu
    IV. Malign hücreler içeren sitolojik yaymalar
    Radikal Total Gastrektomi Materyali, 7, 8, 9, 12 no’lu istasyonler ile Karın içi yıkama sıvısı
    Frozen sonucu ‘ cerrahi sınırlar negatif ‘ olarak bildirilmiştir. (F1-F2 no’ lu bloklar ile örneklenmiştir)

    Lenf düğümleri, regional rezeksiyon (diseksiyon) (22.08.2011 16:43:25):TANI: I. ADENOKARSİNOM (İntestinal tip + Poorly Koheziv Tip)( Bormann Tip III ) (Orta-Az derecede differansiye)(pT4aN3bMx)
    II. Metastatik (33 adet) lenf nodları
    III. Sinüs Histiyositozis bulguları gösteren 36 adet lenf nodu
    IV. Malign hücreler içeren sitolojik yaymalar
    Radikal Total Gastrektomi Materyali, 7, 8, 9, 12 no’lu istasyonler ile Karın içi yıkama sıvısı
    Frozen sonucu ‘ cerrahi sınırlar negatif ‘ olarak bildirilmiştir. (F1-F2 no’ lu bloklar ile örneklenmiştir)

    İmmünhistokimyasal İnceleme(24.08.2011 11:28:27):TANI: I. ADENOKARSİNOM (İntestinal tip + Poorly Koheziv Tip)( Bormann Tip III ) (Orta-Az derecede differansiye)(pT4aN3bMx)
    II. Metastatik (33 adet) lenf nodları
    III. Sinüs Histiyositozis bulguları gösteren 36 adet lenf nodu
    IV. Malign hücreler içeren sitolojik yaymalar
    Radikal Total Gastrektomi Materyali, 7, 8, 9, 12 no’lu istasyonler ile Karın içi yıkama sıvısı
    Frozen sonucu ‘ cerrahi sınırlar negatif ‘ olarak bildirilmiştir. (F1-F2 no’ lu bloklar ile örneklenmiştir)

    TANI
    C16-(A)–(K)Mide malign neoplazmı
    AMELİYATLAR
    22.08.2011,(P609790),Gastrektomi, radikal, total
    Genel anestezi altında uygun alan temizliği ve örtünme sonrası, median insizyon ile karına girildi. Eksplorasyonda mide antrum kesiminde mideyi çepeçevre sarmış serozayı aşmış yaklaşık 7-8 cm çapında tümöral kitle vardı.Tümör transvers kolon mezosuna invaze görünümlüydü, Batın içi yıkanarak örneklem alındı. Mide büyük perigastrik ve çölyak trunkus etrafında metastatik izlenimli lenf nodları vardı. Karaciğer ve diğer karın içi bölgelerde metastaz ile uyumlu görünüm saptanmadı.Mide çevre lenfatikleri,kolon mezosundaki invaze bölge ve omentum ile birlikte D2 diseksiyonu yapılarak duedonum 1.kısımdan kesildi, duedonal güdük kapatıldı.Özofagustan yaklaşık 4 cm proksimale kadar çıkılarak total gastrektomi şeklinde mide specimeni çıkarıldı. Trietz ligamanından yaklaşık 40 cm distaldeki jejenum Rou-Y antekolik loop şeklinde hazırlanarak CEEA 25 stapler ile uç-yan özofagojejenostomi yapıldı.Jejenojejenostomi yapıldı. Subhepatik bölgeye sump dren konularak karın usulüne uygun kapatıldı. komplikasyon olmadı.
    İSTEM VE İZLEMLER
    21.08.2011:O:
    P: Hasta ameliyat öncesi servise kabul edildi, preoperatif tetkikleri yapıldı, anestezi bölümünce değerlendirildi.3 ünite kan transfüzyonu yapıldı, boşaltıcı lavmanlar ile barsak temizliği yapıldı.Ek sorunu yok.

    22.08.2011:O: 1. ANS-KB/ACİD

  43. sibel günaydın demiş

    epikrizi yukarıda ki sayfada dr hanım yardımcı olursa cok sevinirim bense hemşireyim ama şuan elimden hiçbirsey gelmiyor lütfen yardıncı olun

  44. gülsüm köymen demiş

    merhaba , ben 11 yaşımda sara hastalığı geçirdim 21 yaşıma kadar sürdü üzüldüğümde yorulduğumda rahatsızlanıyorum 21 yaşımda evlendim kına gecesinin ertesi günü düğün sabahında bayıldım ve şimdi 5 senedir evliyim 5 sene boyunca olmadı ama şimdi ara ara geceleri veya uykudan uyandığımda tam bayılma olmuyor ama beynim 5 10 dakika başka bir yere gidip geliyor bende bu yüzden bayılacağım diye çok korkup okumaya başlıyorum bu neden olur ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim…

  45. MERVE demiş

    Merhaba, ben 22 yaşındayım romatoid artirit hastasıyım. rahatsızlığım 1 yıl önce ortaya çıktı. bir çok hastane gezdim ve doktorlar aynı tedaviyi uyguladılar. ancak tedavilere rağmen eklemlerimdeki ağrılar ve şişlikler geçmedi. her sabah şiddetli ağrılarla uyanıyorum. Dr Aidin Hanım’a ulaşmama yardımcı olabilirmisiniz? Saygılar… yardımınızı bekliyorum.

  46. Celal ates demiş

    Ben seker hastasının insilunn kullanıyorum ama dusmuyor

  47. Zeynep demiş

    Hacematın faydalarını biliyorum. Bu konuda kursunuza katılmak istiyorum. mail adresime dönüş yaparsanız sevinirim.

  48. erva demiş

    merhaba kardeşimin çocuğu olmuyor bu konuda dr hanımın bir yardımları oluyormu.

  49. İbrahim Çırğaoğlu demiş

    Bilgiler için Allah razı olun diyorum.Ancak, bu bilgilerin havada kalmadığına ikna olabilmek için de hangi bilimsel çalışmaların ve testlerin yapıldığının detaylı bilgisinin de verilmesi lazım.Örneğin AB kan grubu beslenme tavsiyeleri için nerelerden yararlanılmış?

  50. merve demiş

    s.a ben merve yüzümde asırı derecede kıllanma var ve asırı derecede kabızlık sorunum var yardımcı olabilir misiniz

  51. Prof.Dr.Mustafa Özdemir demiş

    Ben sizin kimliğinizi oğlumdan öğrendim.Bir Turancı olarak Muhammed Salih, tıpkı Merhum Rauf Denktaş gibi, benim kahramanımdır.Emekli
    kimya profesörüyüm.GERÇEK TIP kitabı ilgimi çekti. Ismarladım.Okuyup yorumumu yazacağım.Turancıyım ama Türkiyemizdeki bazı sahte
    müslümanlar gibi değil,gerçek bir peygamber aşığı ve ALLAH kuluyum. Saygılarımla

    Saygılarlmla

  52. cnncll demiş

    Ben mide rahatsızlıgı çekiyorum ve aidin hanım ile görüşmek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.

  53. fatih demiş

    selamınaleyküm hocam bende vitiligo hastalığı var bunlar için bir öneriniz varmı. buralara uygulanabilirmi yardımcı olursanız sevinirim

  54. şıvan 05422701241 demiş

    bunu naasıl ve nerde yaptıra biliriz

  55. Melda ağırbaşlı demiş

    AİDİN SALİH HANIMIN MUAYENESİ İSTANBUL ÇAMLICADA
    TELEFONU : 0216 474 23 73

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 186 takipçiye katılın

