LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

MAGNEZYUM SULFATIN KULLANIMI

Posted by Site - Yönetici Eylül 29, 2009

MAGNEZYUM SULFATIN KULLANIMI

MAGNEZYUM SULFATIN KULLANIMI

MAGNEZYUM SULFATIN KULLANIMI

Magnezyum sulfat derin tabakalardan toksin ve tuzları çekerek bagırsaklar yoluyla dışarı atar. Ödemleri indirir,böbreklerin işlerini kolaylaştırır. Bünyeye göre 1 tatlı kaşıgından 1 çorba kaşıgına kadar magnezyum sulfat ( kaya tuzuna benzer bir tuz ) bir bardak su ile karıştırılıp sabah içilirse,1-2 saat sonra büyük abdest gelir.Magnezyum sulfat,bagırsakların hızlı çalışmasını sagladıgından,akşam yemekten sonra degil,hazım bittikten sonra, sabah içilir.Hazmolunmamış yemek bagırsakları hızlı geçerek,bagırsakların kimyasal düzenünü bozar.

UYARI : Kan grubu ‘’0’’ taşıyıcıları magnezyum sulfatan ( İngiliz tuzu ) çok etkilenirler. Bu sebebten onu sadece bazı tedavi metodlarında veya 2 haftada bir defa kullanabilirler. ‘’A ‘’, ‘’B’’ ve ‘’AB’’ taşıyıcıları ise,magnezyum sulfatı, gerektiginde her gün veya haftada 2-3 defa ya da haftada bir defa devamlı kullanabilirler.

NOT : Düz bagırsagındaki bir özellikten dolayı 20 yıl boyunca her gün İngiliz tuzu kullanan bir yaşlı adamın kan grubu ‘’AB’’ idi. Onun kanı, dokuları ve organları, bu kitapta ( Gerçek tıp ,Yitik şifanın izinde – Dr.Aidin Salih) anlatılan tedaviyi 3 yıl boyunca uygulayanlar kadar temizdi.

 

Gerçek tıp ,Yitik şifanın izinde – Dr.Aidin Salih – sahife 125-126

27 Yanıt to “MAGNEZYUM SULFATIN KULLANIMI”

  1. kahraman ordu said

    selamün aleyküm. devamlı kullanmak bağırsak tembelliği yaparmı. Allah razı olsun.

  2. emine said

    Evet, gerçekten; bir zararı yok mu yani? Sonuçta kimyasal bir madde.. Bağırsakları tembelleştirmez mi?

  3. emine said

    Acaba bu ingiliz tuzunun zararı yok mu? Bağırsaklarda tembellik yapmıyor mu? Onun yerine sinameki kullanılsa daha iyi değil mi? Sinamekinin de sürekli kullanılmasının bağırsakları tembelleştirdiği söyleniyor. Lütfen bilginiz varsa paylaşabilir misiniz?
    Kadim bir madde olmadığı için tereddüt yaşıyorum da..
    Teşekkürler..

  4. emine hanım
    kan grubu o olanlar iki hafta 1kullanmalıdır.fakat diğer gruplar kullanabilir.hayır zararı yok normal tuz gibi bu ama tadı farklı .

  5. emine said

    Daha açıklayıcı bir bilgi istesem, saygısızlık etmiş olur muyum acaba?Söyledikleriniz yukarda da yazıyor. Bu bilgi neye dayandırılıyor? Yukarıdaki yazıda bir adamdan bahsedilmiş, 20 yıl magnezyum sülfat kullanmış, bu adam kimmiş, nerdeymiş, google’da tr ing aradım bulamadım. “Kullanılabilir” diyorsunuz ki, bunu da boş söylemediğinize eminim, ama neye dayanarak?
    Anlayışınızı rica ederek teşekkür ediyorum..

  6. suat said

    merhaba zeynep hanım, 1,5 yıl önce istanbuldan magnezyum sülfat almıştım, onu şu an kullanabilir miyim? son kullanma tarihinin gecmesi gibi bir durum var mıdır? tesekkürler

  7. emine hanım
    aydın hanım böyle yazıyor kitabında bizde kendisine kaynak soruyoruz ama araştırın bulun diyor ….! googlde değilde daha kapsamlı ararsanız bulursunuz belki..

    suat bey
    sonuçta bu tuz birşey olmaz sıkıntı etmeyin..

  8. ayesto said

    magnezyum sülfat ve magnezyum hidroksit aynı şeymi? Yani sülfat yerine toz magnezyum hidrat kullanabilirmiyiz?

  9. Fatma Cengiz said

    Merhaba,
    0 Kan grubuyum ve dikkat etmez isem kabızlık problemi yaşıyorum. Açlık yapmak için sahurda ingiliz tuzu içtim, yaklaşık 1 çorba kaşığı. Öğlen 1 de halen tuvalete çıkamadım, fazlasıyla kramplarım var. Daha önce kabız olduğum bir dönem içmiştim o zamanda 7-8 saat sonra etkisini görmüştüm.Başka bir arkadaşıma önermiştim,(kan grubu B) oda sabah içti,6-7 saat sonra etkisini gördü.
    Sanırım biz yanlış kullanıyoruz. Sorum şu ; sabah aç karnına içmeli, sonra yemek mi yemeliyiz.
    Birde açlık yapmadan önce bağırsak temizliği için lağman dışında bir öneriniz var mı ?
    Teşekkürler.

  10. dilek said

    Selam,
    benim safrakesemde 4 tane taş var ultasonla belirlendi. Sitelerden magnezyum sulfatın taşı düşürmesi ile ilgili bir tarif buldum yapmak istiyorum ancak zehirlemesinden korkuyorum. Bu konuda bigilendirirseniz sevinirim.

  11. elif yılmaz said

    merhaba magnezyum sülfatı içtikten ne kadar süre sonra yemek yenmeli yada yemek yenmeli mi bu bilgiye hiçbiryerden ulaşamadım içtikten sonra farklı bir beslenme olacak mı?

  12. sayın.helalderman…

    sevgili hocam bende okudum safra kesesi taşlarını düşürdüğünü fakat tüm eczanelerde aradım bulamadım sonra bir kimya fırmasında buldum daha kulanmadım bende safra kesemede 8 taş çıktı çamurdan en büyük taşım ise 21 ml acaba bu kürü kulansam gerçekten düşüryorumu zeytın yağlı limonlu kür kan gurubum 0 demeki 2 haftada bir kulanmam lazım cevabınız için şimdiden teşekür ederim saygılarımla…

  13. kahraman said

    ali canyavuz bey safra kesesi taşlarını halis zeytinyağlı limonlu kür düşürüyor. magnezyum sülfat bağırsakların boşalmasını sağlıyor, taşlar düşünce içerde beklememeleri lazım dışarı atılmaları lazım aidin salih in kitabında karaciğer temizliği diye geçiyor. çok faydasını gördük

  14. selma said

    Merhaba magnezyum sülfatı hamileler kullanabilirmi?
    normal insanlarda böbreklere bi zararı varmıdır? yan etkileri varmıdır?

  15. naim said

    Doktora sancıyla gittiğimde sonuçta ultrasonla çok sayıda taş ve çamur tespit edildi.Doktor hemen safra kesen alınacak dedi.Başka çaresi yok,taş düşmez dendi.3 ay kadar bir zaman geçti.Bu arada başka çareler araştırdım.En çok internetten bilgi aldım.Bir çok yöntemler denedim.Nafile olmadı.En son ingiliz tuzunu İbrahim Gökçek’ten kargoyla getirttim.Yarım kilosu 20 TL.İkişer gün arayla 3 defa uyguladım.İhsal flan derken kesin taş düştü demiştim.Dün gece sabaha karşı gene ağrı başladı.Doktora gitiim.Tekrar ultrason aldık.Sonuç bir kaç taş en büyüğü 9mm.biryere toplanmış halde bekliyor.Bu akşam onun için dozunu biraz artırarak deniyorum.İnşallah geri kalan taşları da düşüreceğim.Herkese acil şifalar diliyorum.

  16. ugur said

    ben magnezyum sulfati arada bir duzenli kullaniyorum.tadi cok kotu tarifi imkansiz ama onu ictikten sonra nefes almayip hemen bir meyve yiyorum tadini hissetmiyorum.bu arada kan grubum (0).ama simdiye kadar sikayetini gormedim.

  17. snt said

    ingiliz tuzunu mısır çarşısında buldum girişte soldaki 3. dükkan sanırım ayfer kaur isimli..sabah aç karnına içtim,ilk defa az önce içtim,bakalım nolucak,inş.şifa olur..devamını anlatırım..

  18. snt said

    tam 50 dk sonra ishal şeklinde çıktım,belli aralıklarla çıkıyorum ishal şeklinde,ama karnımda herhangi bir ağrı sızı yok,bir nevi temizlik şeklinde yani,inş. faydası olmuştur,hayırlısı artık.:))

  19. Ahmet Harmancı said

    Magnezyum sülfatla ilgili ayrıntılı bilgiyi Michael T.Murray’in Encyclopedia Of Nutritional Supplements isimli kitabında bulabilirsiniz.

  20. ermişin teki said

    Bu himalaya tuzunu, ülkemizdeki kristal tuzlarını, potasyum tuzunu, magnezyum tuzunu hatta varsa diğer minerallerin tuzlarını karıştırıp kim üretime geçipte bizi zararlı tuzdan kurtaracak, yok mu bi helal süt emmiş müslüman iş adamı ..

  21. Saframda çamur ve duvarında kalınlaşma olduğu.ultrasyon sonucu belli oldu. ingiliz tuzu aldım birgün uyguladım.anlatıldığı gibi mide ve bağırsakları boşalttı ancak ilerleyen zaman içinde safram çok ağrı yaptı.acaba safra çamuru temizlendimi bilmiyorum.kan grubum o- tekrar. kullansam yan etkisi olurmu

  22. sude said

    ben de ingiliz tuzunu almak istiyorum ama bir türlü satış yapılan bir yer bulamadım. istanbulda yaşayan ve yakınzaman da alan birisi nerden aldiği konusun da yardımcı olabilir mi acaba

  23. fahri said

    ingiliz tuzunu eminönü hasırcılar cad. cömerttürk sok. başak kimyadan kendim üç defa aldım orada bulubilirsiniz.

  24. Deniz Rüya said

    Deniz Rüya
    Slm magnezyum sülfat kürünü denedim safrakesesi taşlarını düşürüyo benim merak ettiğim hamileler kullanabilirmi bebeğe zararı olurmu acil cvp bekliyorum

  25. leyla said

    slm..annemin safra kesesi 13 cm .12 cm ve 8 cm lik taşları var bu kürü kullanmak istiyoruz ama kanala düşerse daha tehlikeli olmaz mı.? doktor ameliyat dedi…cevap bekliyoruz tşk..

  26. gonul said

    selamun aleykum benimde safra kesemde 12mm 8mm 7.5mm 7mm lik 4tas var aidin hanimin 17 gunluk karaciger ve safra kesesi tedavisini uygladim tas goremedim lavaboya gittigimde. acaba bu aksam magnezyum sulfati denesem mi acaba deneyip yararini goren varmi lutfen cevap yazin

  27. bende magnezyum sulfat olarak çok aradım sonra internetten ingiliz tuzuyla aynı şey olduğunu öğrendim aktarlarda genelde mevcut ancak ingiliz tuzu olarak istemeniz gerek bu şekilde temin edebilirsiniz kaya tuzunun daha ufak hali gibi

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 221 takipçiye katılın

