LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

İSTEKSİZLİK

Posted by Site - Yönetici Aralık 16, 2008

isteksizlik

isteksizlik

İSTEKSİZLİK

İSTEKSİZLİK: Kadın ve erkeklerde birbirlerine karşı olan isteksizlikte en önemli sebeplerden biri, karışık ve bol yemek, yemeklerden sonra bir şeyler içmek, tatlı ve kanda asit yapan yemekleri yemektir. İnsan bu şekilde beslenince çok ağırlaşıyor ve tembelleşiyor ve böyle beslenenlerde kısırlaşma çok oluyor. Ne kadar genç yaşlarda bu hayat başlarsa o kadar tehlikelidir. İnsanın yemek hakkı sadece 2 defadır. Karaciğer temizlemeden sonra 3 günlük oruç 3 defa veya 7 defa yapılmalıdır. Açlıkta vücut çok gençleşiyor ve sıhhatli istekleri canlandırıyor. 3 gün aç kalmadan kadınlar kadınlığını erkekler de erkekliğini anlayamaz. Kadın ve erkek arasında, çocuklarla anne baba arasında, evde ne huzursuzluk olsa aşağıda yazılan sureleri 40 gün ara vermeden okumanın çok büyük faydası vardır. 1 Fatiha, 1 defa Bakara suresinin ilk 5 ayeti, 1 Ayet el Kürsî, 1 Amenerrasulü, 1 Yasini şerif, 1 Saffat suresi, 1 Rahman suresi, 1 Vakia suresi, 1 Felak suresi, 1 Nas suresi En güzeli hastanın kendi evinde ve kendisinin okumasıdır.

 

Erkek çocuklara tatlı çok az verilmeli, çikolata hiç verilmemelidir.

3 Yanıt to “İSTEKSİZLİK”

  1. Muradiye said

    Merhaba

    bu yorumun benzerini sac dökülmesi konusundada yazdim ama isteksizlikde cok büyük sorunum, 30 Yasindayim, 1,5 senedir Türkiyede yasiyorum, daha önce almanyada dogup büyüdüm. On senedir cocuk istegim var hic olmadi, Adet düzensizligimde var, düzeltmek icin dogum kontrol haplari verildi senelerce, iki kere tüp tedavisi yapildi ve tutmadi, ON SENE ICINDE 40 KILO ALDIM, su an 100 kiloyum, 5 ay öncesine kadar günde bir paket sigara kullaniyordum, cok Sükür biraktim. Cok fazla Hareket ettigim sayilmaz. cok cok ayda Iki kez felan kendimi yürüyüs yapmaya yada evde egzersiz yapmaya zorluyorum. Iki haftadir pazartesi ve persembe oruclarina basladim, kan grubuna göre yemege bugünden tez basliyacagim. 0 RH positiv Grubum. “RH positiv”in önemi varmi? Varsa, nasil bir önemi var?

    Isteksizlik konusuna gelince bunun Kilom ile ilgili olduguna inaniyorum. Genc yasda bu hayat tarzi kisirlasmaya yol acabiliyor demissiniz. Lütfen bana yardimci olun! Söylediklerinizi mutlaka uygulayacagim. Esimde bu konularda tam destekleyicim. Biz birbirimizi cok seviyoruz ama benim isteksizligim bizi gercekten üzdügü zamanlar oluyor.

    En cok Cocuk istiyorum ama bu konuyla ilgili sol tarafta daha bir secme göremedim belki gözümden kacmistir. tekrar incelecegim. Gercek tip isimli kitapi bugün ismarladik esimle.

    Allahim, bu sefer cok umutluyum dogru yolda olduguma dair. Allahimin istedigi sekilde onun yolunda hayirli bir evlat sahibi olmam icin, Rabbimin istedigi sekilde beslenmemin en dogru yol olduguna gönülden inaniyorum. Lütfen bana yardimci olun.

    Bu bilgiler senelerce bizden uzak tutuldugu icin cok üzgünüm. Neden bugüne kadar bunlari hic duymadim? Dualarimin kabul oldugunu hissediyorum, teker teker hersey yoluna giriyor hayatimda Insaallah. Rabbim size ve size Yardim edenlere kolaylik versin, dogru yoldasiniz Insaallah en kisa zamanda bütün bu bilgileriniz Bütün Dünyaya yayilir ve uygulanir.

    Bu konuyla ilgili yeterli sayfalar yok internette, daha cok siteler yapin ltf. insanlari daha cok bilgilendirin. Yapabileceklerim varsa bana bildirin, bende yardim etmek isterim size.

    Saygilarimla

  2. harika bir malumat.

  3. harika bir malumat.demkki biçok hastalık ve hayat nizamı beslenmeyle ilgili.

Bir Cevap Yazın

 
