LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

MİGREN

Posted by Site - Yönetici Aralık 20, 2008

Migren

Migren

MİGREN

 

MİGREN: Migren ağrısı, safra kesesi ve kalın bağırsakla bağlıdır. Kabızlık olsa, kalın bağırsağın sonundaki kısım genişliyor. Makat etrafında yaklaşık 100 tane akupunktur noktaları vardır ve hepsi beyinle bağlantılıdır. Bu ceplerde toplanan pislik akupunktur noktalarına baskı yapıyor, migren ağrıları meydana geliyor.

 

Migren ağrısı başlasa hemen lavman yapılmalı, gusül abdesti alınmalıdır. Mide bulantısı olursa ılık su içilmeli ve kusulmalıdır.

 

Tedavisi: Bağırsak boşaltılıp çalıştırılmalı, yemekler düzeltilmeli ve sonra da sırayla temizlemeler yapılmalıdır.

Varis ve basur hastalıklarında da bağırsak çalıştırılıp, temizlemeler yapıldığında, görüntüleri tamamen düzelmese de, her hangi bir rahatsızlık vermez. Varis ve basur için günde 1,5 gram muskat rendesi yemeklerle veya ağza alınarak veya çayı yapılarak kullanılmalıdır.

5 Yanıt to “MİGREN”

  1. adem said

    hocam bu tedavi yöntemlerini kim yazıyor ne mezunu diploması falan varım allah aşkına her hastalığın tedavisi lağman mı hemen lavman yapılmalı herşeyde:)
    ben yıllardır migren çekiyorum kalın bağırsakda biriken mikrop baskı yaparmış benim bağırsaklarım kadar kimsenin ki çalışmaz bu yüzden kilo bile alamıyorum alakası yok bence

  2. mukaddes said

    yazılan yorumla ilgili ama tamamen ona baglı degil bende 8 yıldır migren hastasıyım tıp çare olmadı gon blok bile yaptırdım şimdi sülük başladık hcamat da yaptıracagım

  3. saadet said

    bu tedavi yöntemini kabul etmiyorum çünkü 10 yıldır migrenle savaşıyorum yemekle içmekle olmuyor. bu tamamen stres ve sıkıntıyla başlıyor aç yada tok gece yada gündüz farketmiyor geldimde gitmiyor. tedavi sisteminiz yanlış . bilgilerinize sunarım

  4. saliha said

    hayırlı geceler on yaşından beri baş ağrısı çekiyorum bana ne öneriniz olur hacamat yaptırsam faydası olurmu bursada oturuyorum burada yapan varmı şimdiden teşekkürler

  5. aysun said

    midedeki sarı su yani safra kusunca migrenim geçiyor,tabiiki bu migrenin türüne bağlı…!

Bir Cevap Yazın

«
»
 
