LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

AKCİĞER TEMİZLEMESİ

Posted by Site - Yönetici Aralık 22, 2008

AKCİĞER TEMİZLEMESİ

 

AKCİĞER TEMİZLEMESİ: Çok peynir ve süt sevenler, margarinli yemekler kullananlar, saçları mat ve seyrek olanlar, herhangi bir çeşit akciğer hastalığı olanlar akciğer temizlemesi yapmalıdırlar.

 

Ilığa yakın sıcak su ile karıştırılmış limon suyu öğleye kadar içilmeli, limon suyu içemeyen greyfurt veya portakalla karıştırarak limon suyu içebilir. Günde 10 taneye kadar içebilir. Öğleden sona meyve veya sebze yenilebilir. Akşam bal ile bitkisel çay içilir. 2 hafta bu şekilde devam edilmelidir. 2 hafta sonra ballı gliserinli ilaç ve limon suyu yerine de elma sirkesi içmeye başlanır. Gliserinli ilaç 2 hafta kullanılır sonra ara verilir, bu şekilde balgam tamamen bitene kadar devam edilir. Fakat limon suyu ve elma sirkesine hiç ara verilmeden her gün içilir. Bu tedavi sırasında balgam çok çoğalıyor ve çıkıyor bundan endişe edilmemelidir, tedavi için bu çok güzeldir.

 

Bu tedavi süresince 2 günde 1 defa 12 bardağa kadar omzuna bardakları kapatıp 14 gün devam edilir. Yani 7 defa bardak kapatılmış olacak, balgamın çıkmasını çok kolaylaştırıyor.

50 Yanıt to “AKCİĞER TEMİZLEMESİ”

  1. Serhat said

    gliserinli ilaci nerden buluyoruz? nasil birseydir?
    saygilarimla serhat

  2. meryem hatice said

    Limon ve gliserinli ilaç: Orta boy 1 limon iyice yıkanıp yeni kaynatılmış sıcak suyun içerisine batırılarak 5 dakika bekletilir. Kabukları ile beraber, tahta çatalla veya robotta ezilir. Aynı miktar bal ile ve 100 gr gliserin ile karıştırılır (eczanede bulunur). Bebekler için 1 çay kaşığı 2–3 defa, küçük çocuklar için 1 tatlı kaşığı 2-3 defa, büyükler 1 çorba kaşığı, aç karnına öksürük bitene kadar yutulur. Çok güzel balgam sökücüdür.

  3. yasemin said

    teşekkürler..inşaallah faydalı olur uygulayacağım,en azından denemek isterim..Allah razı olsun

  4. TimUçin said

    Elma sirkesinden bir yudum zor içebildim geçenlerde bu yazıyı okumadan denemiştim tesadüfen.
    İçilecek limon suyunun miktarı pek net değil;öğlene kadar kaç limonun suyunu içmeli?

  5. meryem hatice said

    Timuçin bey..
    Öğleye kadar her saat başı bir limon sıkın ve yarım bardak ılığa yakın sıcak su ile karıştırıp için.Elma sirkesini evde kendiniz doğal yapmaya çalışın,daha kolay içeceğinize eminim,alışmak biraz zaman alacaktır.Kimyasal ilaçlardan daha güvenilirdir.

  6. İBRAHİM said

    MERHABA BİR YAKINIM TV DE ZERDAÇAL,ZENCEFİL,NÖBET ŞEKERİ KABUK TARÇIN,4,5 ADET KARANFİL 3 ADET ELMA BUNLARI KAYNATIP SABAH ÖĞLE AKŞAM 72 GÜN İÇİLİRSE AKCİĞER TEMİZLENİR DİYE DUYMUŞ TELEVİZYONDA.ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM BU DOĞRUMUDUR SİZDEN RİCAM BENİ BU KONUDA AYDINLATIRMISINIZ.TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA

  7. zeynep y said

    ibrahim bey bu akciğerin hangi aşamada hasta olduğuyla bağlantılı bir tedavi ama bir bilgim bulunmamakta dediklerinizle ilgili

  8. İBRAHİM said

    ZEYNEP HNM ÖNCELİKLE YAZIMA CEVAP VERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.BU AKCİĞER HASTA VEYA TEDAVİ AŞAMASINDA DEĞİL SADECE BUNLARI YAPTIĞINIZDA AKCİĞERİNİZ TEMİZLENİYORMUŞ MUŞ DİYORUM ÇÜNKÜ BUNU MALESEF BENDE BİLMİYORUM SADECE DOĞRULUĞUNU SİZİN GİBİ KONUNUN UZMANI OLAN BİR KİŞİ TARAFINDAN BİLGİ ALMAK ÖĞRENMEK İSTİYORDUM.SAYGILARIMLA

  9. durankoca said

    merhabalar bu tarif sigara zifirinide dışarı atıyormu acaba çok merak ediyorum

  10. zeynep y said

    kan grubuna göre beslenmek şartıyla ayrıcada diğer temizlikleride yapar ve 10 günlük oruc tutarsanız kanseri dahi yenebilirsiniz elbette fakat sigara sanıldığı gibi akciğeri değil tüm organları hatta doğan bebeğinizin genlerini bile yerinden oynatacak kadar güçlü etkiler yapar
    hedefiniz tüm beden olmalı sadece ciğerler değil

  11. elif said

    hepatit c için önerileriniz nedir? karaciğer temizliği olabilirmi?

  12. karaciğer temizlemesi sizi hemen kurtarır hepatitten..bu arada bolca yeşillik yeyin ve 10 dk sirkeli suda bekletin çiğ sebze , meyveleri.

  13. Hamdi UÇAR said

    Merhaba Zeynep Hanım
    kan grubuna göre beslenmek şartıyla ayrıcada diğer temizlikleride yapar ve 10 günlük oruc tutarsanız kanseri dahi yenebilirsiniz elbette fakat sigara sanıldığı gibi akciğeri değil tüm organları hatta doğan bebeğinizin genlerini bile yerinden oynatacak kadar güçlü etkiler yapar
    hedefiniz tüm beden olmalı sadece ciğerler değil
    şeklinde bir yorum yapmışınız ben 0 rh + kan gurubuyum nasıl beslenmem gerekli ?
    Birde ricam belirtmiş olduğunuz liman ve gliserin kürünü tekrar izah edebilirmisiniz ?

  14. Murat said

    Selamlar zeynep hanım
    ilk olarak bu sorulara cevap verdığiniz için çok tesekkur ediyorum.Sigara kullanıyorum tamam hedef tüm vucut olmalı fakat ak ciğerleri temizlemek ile başlamak istiyorum bu işe ayrıca bu aralar geniz akıntım oluyor ve balgam atıyorum(bu arada özür dileyerek söylüyorum)Bronşlarımın dolduğunu hissediyorum.öğlene kadar ılığa yakın suda limon sıkara saat başı içsem 2 hafta kadar demişsiniz sanırsam bu kürü uygulasam sadece yeterli olurmu yoksa elma sirkesi bal bunlarıda uygulamalımıyım
    cevabınız için şimdiden teşekkür ederim..Mail atarsanız onadaha çok teşekkür ederim
    iyi çalışmalar…

  15. seyhan ergene said

    bardak kapatmak nasıl oluyor bilgi verirseniz sevinirim

  16. bardak kapatmak
    küçük mama satılan kavanoz ile olabilir ,kavanozun dibine biraz pamuk döşeyip uzun bir çakmakla yakıp ateşi sönmeye yakın tene bastırılır .amaç vakum yapan ateşin etkisiyle kan ulaşmayan bölgeye kanı çekmek ve daralmış damarları harekete geçirmek. hatta öyle oluyorki eğer yıpranmış kılcak damar varsa dışarı çekilir kan akabilir ve beden yeniden oraya sağlam bir kılcal damar getirir.
    karın ve bacak gibi geniş alanlar için yarım kiloluk kavanozlar idealdir.

  17. Mustafa said

    Çocuklar için akciğer ve böbrek temizliği nasıl yapılır?
    Aydın Hocam tavsiye etmişti ama çocuklar için nasıl ypılacağını pek bilmiyorum.
    Yardımcı olursanız sevinirim…

  18. seyhan ergene said

    TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN

  19. HaSaN eKiNCi said

    selam benim akcigerler bitmiş tamamen nefes alamıyorum ik adım bile zor atıyorum birde verilen antibiyotiklerden dolayı balgam atamıyorum iyice tıkandım benim napmam lazım geceleri uyuyamıyorum hocalarım şimdiden vereceginiz cevap için teşekkür ederim cevabınızı bekliyorum

  20. HaSaN eKiNCi said

    bu arada aslım bronşit hastasıyım hazimsizlik sorunum var halsizlik kafamı kaldıramıyorum

  21. ünal said

    iyi akşamşlar zeynep hanım ben 3.cü evre koah hastasıyım şu anda tedavimi oluyorum 52 yaşındayım 40 yıldan beri sıgara içiyordum. yeni bir programla bıraktım ve hemen 15 gün oldu fakat koah ölümcül bir hastalık olduğunu biliyorum ama şu bir gercekki akçıyerleri temizlersek başaarabiliriz . çünkü bu iltahap bın bir adıda halk dilinde BALGAMDIR bunu atabilirsek kurtuluruz tabiki eksersizler ve doktor konturolu çok önemli şimdi diyorum ben doktorumdan yardım alıyorum ama şu bir gercekki bitki kürlerininde yıllarca faydalarını görüyoruz bana nasıl yardımcı olrsunuz

  22. Ümit said

    Bu sigaara için bir tavsiyeniz var mı ?
    Teşekkürler. Allah razı olsun..

  23. silicon said

    Sigarayı bırakmanın en kolay yolu benim yontemimdir. Soyleki önümüzde bir aylik ramazan var. Bundan feyz alalim. Bir yakınımız ile iddaya girelim ramazan boyunca ve sonrasında sigara icmiyeceğimize dair, ve başlıyalım ramazan boyunca her oruca niyetlenirken hem oruc icin hemde sigarayı bırakmak icin niyatlenelim ve allahtan yardim dileyelim.Bu süre icinde canınız sigara istediği zaman cebinizde kilitli naylon torbalarda taşıdığiniz. karanfilden bir parça ağzımıza atarak sigara isteğimizi yatistiralim. Bu arada marketlerde satılan taze zencefilden az bir miktar 250 gr. kadar alalim ve her akşam 4 gr. kadarını iyice çiğneyerek yemekten sonra yiyelim. Bu arada normal çay ve kahvemizi içebiliriz. Maksat zencefili hem yemek hemde midemizde demlemek .Ben 40 senelik tiryakilikten bu şekilde kurtuldum. Darısı sizin başınıza. Bu arada yakınımıza verdiğimiz sözün arkasında duralım. Kesinlikle 1 tek sigara dahi ağzımıza surmeyelim. Tabii. arada benim g,b, adıyaman tütünü iciyorsanız. torbasını acıp koklayabilirsiniz. Ama kesinlikle içmek yok. Hele icinde ne üdüğü belli olmayan kimyasal maddelerle dolu amerikan sigaralarından koklamaya bile yanaşmayın. Hepinize kolay gelsin.

  24. yavuz said

    peki sigarayı bırakmadan bile temizliyormu gerçekten

  25. tatarzafer said

    sayın zeynep yıldızan sizin kafa yapınızdakı insanlar kim bilir kac kısının olumune sebeb oluyorr. ben koah hastası seker ve tansiyonu olan biri olarak sizi cok kınıyorum size inanıpta 10 gun oruc tutdugum zaman gözümü sansım varsa hastanede acarım zeynep hanımdan tavsıye alıcak insanlara önce doktora gıtmelerını ve doktor tavsıyesıyle balgam sokucu ilaclar almasını tavsiye ederım saygılarımla.. Not: sigara ıcmeyın alkol kullanmayın tozlu yerlerde bulunmayın uzun yuruyüşler yapın. tansiyon hastaları İLACINIZI DUZENLİ KULLANIN uzun yuruyüşleri ihmal etmeyın
    TATAR ZAFER 😀

  26. oguz said

    arkadaslar annemin akçiyeri yıpranmıs kuvvetlendireçek ilaç tedavisi varmı bilen varsa yazsın

  27. goltekin said

    Sentetiik ilaçların hepsi zararlıdır

  28. minnure said

    bardak kapatmaktan kastiniz kuru hacamat mi yoksa kanli hacamat mi,diger merak ettigim konu da bu yapilacak olan akciger temizligi süresince sadece orada belirtilen portakal suyu ,limonsuyu vs.onlarimi tüketecegiz yoksa normal ögünlerimizi yiyecek miyiz,cevabiniz icin simdiden tesekkür ederim.

  29. 4dgames said

    saol konu için

  30. Saglık İçin Faydalı Konu Teşekkürler

  31. Mustafa Dönmez said

    Arkadaşlar 18 yaşındayım. Yaklaşık olarak 7-8 aydır sigara kullanıyorum…
    Ve bırakmaya karar verdim. Sigaranın akciğerde bıraktığı kimyasal zararları bu kürle atabilir miyim?
    Bir de bardak kapatma olayını tam idrak edemedim.
    Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.

  32. Zafer LONGURLAR said

    Arkadaşlar 5 yaşında oğlumun ciğerinde balgam tespit edildi antibiyotik verildi.Kullanıyoruz ama güvenemiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var.Yardımcı olursanız sevinirim.

  33. melek said

    uyuşturu kullanmış birisi için bunu nasıl önerirsiniz. ?

    Admin : Cok faidesi olur, sadece uyusturucu kullanalar degil alkol,sigara vesaire gibi seyleri kullananlarda yapmalilar, temizlikten sonra eski aliskanliklari birakmali

  34. Eda Sen said

    kusura bakmayin ama insanlarin sagligiyla oynuyorsunuz. limon suyunu hergun ac karna icersem bir de belli zaman sonra elma sirkesi icersem cigerlerden temizlendikten sonra midede olusan deligi onarma kürü yapmak gerekir. ac karna elma sirkesi limon gibi o kadar cok asitli sivi alirsak mahvolur mide arkadaslar yaralar olusur ülser olursunuz. bu oruc ölüm orucu gibi sakin sakin. detoks mus arinmaymis inanmayin. bu kürler vücudun tüm dengesini bozar saglikli insani hasta eder. cigerleriniz icin ananelerimizin yaptigi ihlamurlu zencefilli cay yapin bir de keciboynuzu atin icine balgam söktürür zaten. yeme duzeninizi vb doktor diyetisyen kontrolu disinda degistirmeyin.

  35. semiş said

    aç karınla mideden bağısaktan olunur dedi arkadaş yorum cevaplamadınız cevap bekliyorum

  36. erkan said

    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür edrim fakat bu söylenenler aç karnına mı yoksa normal yemeklerimizi yedikten sonra mı yapacağız ? teşekkürler

  37. ali, said

    bende reflü vardı bu derrtten hergün içtiğim bir bardak limon suyu ile kurrtuldum ama günde 3 bardagı geçmese iyi olur.

  38. Nisan Bahar said

    ya koro çalışmalarım var acil boğazımın iyileşmesi lazım.Konserler başlıyor ne yapmalyım

    Cig yumurta icin,sesiniz duzelir ve guzellesir. Soguk su ve benzeri seyler icmeyin, dondurmadan uzak durun

  39. ya evet bu kürü yaparkan normal öğünlerimizi yiycekmiyiz cevap ekliyoruz sayın zeynep yıldızan

    Cevap : Normal øgun veya baska bir sey yemiyeceksiniz

  40. Kürünüzü yaptın gerçekten fena balgam söktürdü ciğerlerim temizlendi ama bu küründe karaciğer temizleme küründe yapıldığı gibi orda pirinç lapasıyla karaciğer kapatılır yazıyor. Bunda’ da öyle bir durum söz konusu değilmi ?

  41. hazim. said

    ARKADASLAR.belkide burasi yeri degildir ama bedende nekadar ulser gibi iltihab gibi hastaliklar var ise benim cok kisiye verdigim tavsiye ile kurtulan oldu yillardir ulserden hasta olanlar 1-2 ayda kurtuldular 1 sise uzum sirkesine 3-4 nohut tanesi kadar akgunluk agac sakizi koyup 1 ay hergun sallamak sartiyla bekletilip hergun ac karninla 1 yemek kassigi icilirse kisa zamanda butun ulser iltihablardan kurtulur cok denedim .saygilarimla insaALLAH halkima milletimi az da olsa kalkim olmustur .

  42. kisa zamanda butun ulser iltihablardan kurtulur cok denedim .saygilarimla insaALLAH halkima milletimi az da olsa kalkim olmustur .

  43. fatih said

    Konu icin tesekurler ben 25 yasindayim suanda akciger tedavisi goruyorum akcigere hava girmis ve 2 nci sefer oldugu icin hafta ici ameleyat olcam 6 senelik sigara iciciyim bu vesileyle birakmis bulunuyorum ameleyattan sonra tavsiye edebildiginiz bir seyler cigerler icin tesekurler.

    Ayrica sigara birakmakta zorlaniyorum birakamiyorum diyenler bi gitsinler gogus cerahisinde yatanlari bi gorsunler ornek ben akciger hava girmesi oldu oda akcigeri sonduruyo NEFES ALAMIYOSUN sag kaburgadan bir delik acip hortum sokuyolar bide tup takiyolar onla dolasiyorsun hepsi sigaradan birakin su ileti bide bu benim hastalim bolumun en hafif olani ilerilerini siz dusunun

  44. fatih otlak said

    Enistem ziyarete geldi hastaneye kortu sigara paketini kirdi ati daha icmem bunu dedi ne yaziki bizim insanlarim basina gelmeden birseylerde vazgecmiyo basina geldimide dovunuyo inanilmaz acilar cekiyoz

  45. oktay sayar said

    limon suyu günde 1 limonu ,8 su bardağı hafif ılık suya sıkın ,2-3 saatte tüketin böyle devam edin

  46. B.Arda said

    Akcigerler aslan pencesi, keci boynuzu, tere otu ve ebegumeci ile temizlenir. Mideniz saglamsa ve reflu vb yok ise, cok ama cok dikkatli olarak sirke kullanabilirsiniz…

  47. B.Arda said

    Fatih Bey cok cok gecmis olsun. Umarim daha iyisinizdir.

  48. salin can said

    koha hastasıyın bronşlarım tıkalı rahat nesef için 4 . 5 yıldır sigarayı bıraktım ilginiz için tşk. ettim

  49. hakan said

    insanların sağlık problemleriyle böyle alay etmeniz olmuyor. limonsuyuymuş da elma sirkesiymiş. kardeş yalan dolan. o sigarayı bırakacaksın. başka çaresi yok. hem sigara iç hem limon suyu elma sirkesiyle temizlemeye çalış. yok böyle bir şey.

  50. Kafası karışan adam said

    2 hafta sonra ballı gliserinli ilaç ve limon suyu yerine de elma sirkesi içmeye başlanır. Gliserinli ilaç 2 hafta kullanılır sonra ara verilir,

    yazmışsınız. Burası çok karışık değil mi? ballı gliserinli ilaca daha başlaman bırakıp elma sirkesi mi içelim? Cümlelerde anlam kaymaları var.

    BU BİR AY İÇERİSİNDE HANGİ BESİNİ HANGİ GÜNLERDE HANGİ SAATERDE NE MİKTARDA KULLANMAMIZ GEREKTİĞİNİ daha açık yazar mısınız? Kür karman çorman gerçekten. Limonlu su öğleye kadar içilmeli dedikten sonra gün içinde 10 bardak demişsiniz mesela. Aman Allah’ım. Kafamda deli sorular.

Bir Cevap Yazın

 
