LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

3 günlük oruç

Posted by Site - Yönetici Aralık 28, 2008

oruc

oruc

3 günlük oruç:

 

 İftar ve sahurda bir şey yenilmeden 3 gün arka arkaya tutulur. Hastalığı ağır olanlarda bu 3 günlük oruç 7 gün arayla 7 defa yapılır. Bütün hastalıklara, kanser dahi olsa çok büyük faydası vardır. Oruçların sonunda önce meyve suyu sonra meyve daha sonra sebze yenilerek yavaş yavaş normale dönülür. Hemen yemek yenilirse bağırsakta burkulma olabilir. Tehlikelidir.

38 Yanıt to “3 günlük oruç”

  1. ünsal said

    değerli katılımcılar ben 36 saatlik orucu 4 sefer yaptım.3 günlük orucu yapıp ne gibi neticeler aldığını yazan bir arkadaş çıkarsa memnun olurum.selamlar.

  2. Enes said

    Ünsal bey öncelikle siz 36 saatlik oruçtan ne gibi neticeler aldınınız onu paylaşsanız nasıl olur?

  3. asım uslu said

    ben 2 defa 3 günlük oruç tuttum akşamları iftarla su içtim gece de su içtiç ama hava sıcak olduğundan 3.gün özellikle ağzımın içinde dilim kuruluktan dönmüyordu başkacada bir zorluğu yoktu. şimdi 5 güne niyetleniyorum ama oruç tutmadan yani gündüz su içerek tutacam inşallah. ha faydalı oldumu öncekiler o zaman 6 kilo kadar vermiştim ama 2-3 kilosunu bir haftDA YENİDEN ALDIM. süre kısaydı şimdi 5 e başlıycam. ramazan orucu gibi bişi bi farkı yok.

  4. zeynep y said

    ben ilk tuttuğumda orucu çok rahat ettim hiç acıkmadım sonrada zararlı hücreler yokoldukca açlık hissediliyor oruclarda ama buda güzel bir belirti elbette
    3 ay haftada 1 gün açlık yaptım hamilelikten sonrada ara ara hep yaptım
    tırnak batmama baya durdu,kansızlık hissetmiyorum -ama çilek kürüde yaptım kansızlık için öğlene kadar çilek yedim 1 kilo
    dalak ağrım geçti buda kan artışı demek zaten
    biin şükür tansiyon düşmem halsizliğim kalmadı
    kiloda verdim nihayetinde
    yemek yemem azaldı ve düzene girdi
    1 günlükte ben hiç susamadım aksine ağzım su salgılıyordu sürekli ama 2.günün akşamına doğru kalp çarpıntısı tansiyon düşemm oldu bebekte olunca bırakmak zorunda kaldım 1günlükte sabah akşam su içmezsenz dahada ölü hücre gidiyor vücuttan su aranıyor vucüttan doğal olarak

  5. Enes said

    Yapanları tebrik ediyorum.
    Bakalım günün birinde bende yaşarsam, paylaşırım.

  6. Esra said

    ben de ilk 3 günlük açlığımı yaptım ve çok memnunum. Hemen ertesi gün de karaciğer temizlği yaptım. Neler oldu derseniz, ilk gün zaten birşey hissedilmiyor, Ramazan orucu gibi düşünün. 2. gün biraz halsizlik oldu, hafif bi tansiyon düşmem oldu. Akşama doğru dizlerim ağrımaya başladı, dizlerimle ilgili bi rahatsızlığım yok diye biliorum ama sanırım var ki 1 günlük açlıklardan sonraki günlerde de diz ağrılarım oluyordu. 2. günün gecesi saat 1 de kalktığımda dizlerimde ağrı falan kalmamıştı, sanırım ordaki sorun halledildi ya da hafif tedavi oldu bir şekilde. 3. gün biraz acıkma hissi oldu. Az bir halszilik ama bu dışarı çıkmama bile engel değildi, düşündüm insan 3 gün bile yemeden ayakta durabiliyor demek ki. 4. gün sabahtan 5’e kadar meyve suyu içtim sadece. Sonra karaciğer temizliğine başladım. Ondan da çok memnun kaldım. Ayrıca sabahları çok zor uyanan ben açlık süresince erken saatte gözümü açıyordum hem de dinlenmiş olarak. Açlıkta aralarda çok susadığım zman kafi derecde su içtim. Bu yapılanlar insana ağır gelmiyor, sadece nefse ağır geliyor.Tüm mesele nefsin dizginlerini arada bir bile olsa ele almak!

  7. Enes said

    Esra hahım sizi tebrik ediyorum.

    anlaşılan oruç niyetine değil, açlık niyetine yapmışsınız su da içimişsiniz.
    ben oruç niyetine yapayım diye düşünüyorum ama bakalalım. Aslında yanlış bilmiyorsam hiç su içilmesi tavsiye edilmiyor. Vücudun hastalıklı hücreleri yemesi için.

  8. enes bey sabah akşam 3 yudum kadar su içilebilir ama bir ve 3 günlükte su içilmezse vücut su aramak için daha çok zararlı hücreleri yok ediyor..bende içmem 1 günlükte suyu..ama açlık orucuda sabah akşam su içilerek yaopılır..

  9. Enes said

    Teşekkür ederim
    Helalderman

  10. bilal said

    3 günlük orucun ilk günündeyim eşimle beraber tutuyoruz.eşim 3 sefer daha tutacak.inanıyorumki şifa bulacak.

  11. yasemin said

    oruçlara başlarken sadece su ile başlayıp su ilemi açılacak 3 gün boyunca 3. günün sonunda meyvesuyu vs mi yenilecek yanlış anlamadıysam

  12. afra said

    1)3günlük oruca yeni başladım.Evde sinameki yoktu yeşilçay içerek başladım olur mu?

    2)4.gün akşamı karaciğer temizliği yapmak zorunda mıyım? yani bunu ertelesem sonraki açlıklarda yapsam olur mu?

    bu uygulamayı yapmış olanlar yada bilgisi olan cevaplarsa sevinirim,tşk…

  13. sumeyy said

    9 aylık bebeğim var 3 günlük hatta 7 günlük oruç tutmak istiyorum.bunda sakınca varmıdır.herşey için ALLLAHım sizden razı olsun

  14. sumeyy said

    alakanız için ALLAH raz birı olsun.birde bir programda kimyasal radyoson reaksiyonları absorte eden ev bitkileri isimlerini saymıştı sanırım15 bitki idi.hepsinin adını yazarsanız sevinirim.bulabildikler yetiştirecem inş.sağolun şimdiden

  15. kardelen said

    3 günlük açlıklarda pazar akşamı 19 dan sonra hiçbirşey yemiyorsunuz .sahur saati gelince 1yada 2 bardak su içilir.bağırsakların daha iyi çalışması için.akşamları 2-3 yudum su içilir.eğer su ihtiyacı hissediyorsanız istediğiniz kadar içebilirsiniz.ben pazar akşamı yatmadan önce magnezyum sülfat içiyorum.1 bardak suyun içine 1 tepeleme yemek kaşığı koyuyorum.2.gün sabah 7 bağırsaklarım tam temizlensin diye lavman yapıyom 4.gün de lavman yapıyorum.aslında 3 günlükte lavmanlar yapılmasa da olur ,fakat yapılırsa daha iyi olur.aidin salih in sitesinden daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

  16. kardelen said

    yeişl çay içerek açlığa başlanmaz çünkü sinameki müshil etkisi yapıyor.1 çay kaşığı öğütülmüş sinameki soğuk ya da ılık suya karıştılılarak içilir .fazlası zarar.

  17. şeyda said

    bağırsakta burkulma ne demek aceba ??
    ben çok halsiz kalınca 3 günlük orucumu bozdum ve pasta fln yiyerek açtım orucu az yesemde benim için zararlı mı oldu ??korkmam gerek bir durum var mı??

  18. Suzy said

    MERHABALAR HER KESE. 1 GUNLUK ORUC YAPDIM BENDE. ORUCDAN 1 GUN ONCE VE 1 GUN SONRA YALNIZ MEYVA SUYU ICDIM. AMMA COK KOTU OLDUM . ORUCU BASLAYAN GUNDEN , BITIRDIKDEN DE 3 GUN SONRA HALADA SIDDETLI BAS AGRILARIM VAR.COK HALSIZIM, NEDEN ACABA? LUTFEN CAVAPLAYIN. ONCEDEN TESEKKURLER.

  19. FARUK DURAK said

    FARUK.. 27.01.2012. ON GUN TUTTUM ALLAHA SUKUR NEVAR NEYOK TERTEMIZ OLDUM ALLAHIN IZNIYLE.BU NEFIS MESELESIDIR YANI ALLAHA CC SAMIMI BIR SEKILDE INANMAK GUVENMEK ALLAHIN CC ENSEVDIYI KULUNUN SAMIMIYETI.BUTUN HASTALIKLAR SIFALAR ALLAHIN CC BIRER MAHLUKUDUR O ISTEDIYINE SIFA VERIR ISTEDIYINEDE HASTALIK OLUM ALLAHI EMRIDIR INSAN AC KALMAKLA OLMEZ AKSINE DR AYDAN SALIH HANIMIN TAFSIYELERINI HARFIYEN UYMAK YANI KITAPTA NE YAZIYORSA ONU UYGULAMAK ALLAH CC KENDILERINDEN RAZI OLSUN COK ONEMLI INSANLIGA SUNULMUS ENDERSIZ BUYUK BIR HEDIYEDIR. KIMDE NE HASTALIK VARSA BUNU YAPMASIN TAVSIYE EDERIM HIC. BIR ZORLUGU YOKTUR AKSINE DAHADA GUCLU SAGLIKLI OLMUSTUM ONGUN ICERISINDE.PICAK ALTINA YATMAKTANSA OMRUN BOYUNCA ILAC AL
    MAKTANSA ON GUN ORUC TUT KARDESIM GUVEN ALLAHA CC LIYE YUNUS ALEYSELMI DENIZDE KORUYAN ALLAH CC IBRAHIM AS ATESTEN KORUYAN ALLAH CC AYNI ALLAH CC ONLARIN ALLAHI BIZIMDE ALLAHIMIZ KORKMAYIN YAPIN KURTULUN EN ZOR HASTALILARDAN.BENIM BIRCOK ARKADASIMIN BIRCOK UMUTSUZ HASTALIKLARI VARDI BIZNILLAH HEPSIDE ON GUNLUK ORUCTAN SONRA SAPASAGLAM OLDULAR ALLAHIN IZNIYLE

  20. merve büyük said

    36 saatlik orucu 10 tane yaptım annemle beraber haftada 2şer defa pazartesi ve perşembe olmak üzere hiçbir sıkıntı çekmedim gayet rahat geçti.Oruçlu iken daha dinç oluyorum işlerimi ve ibadetlerimi daha iyi yapabiliyorum.Şimdi Recep ayına girdiğimiz için inşALLAH normal oruçlara başlayacağım RABBİM maddi ve manevi bütün hastalıklardan korusun her hastalığın şifası oruç!

  21. hatice said

    bende çikolata kisti var bende 3 günlük açlık yapmak istiyorum ama ayrıntılara ulaşamıyorum acaba aynı problemden dolayı bu tedaviyi uygulayan var mı araştırdım aşağı yukarı nasıl yapılacağını anladın fakat birde sirke ve tarcın karışımı geçiyor bemin rahatsızlığım için bilen varsa allah rızası için bana yazsın aynı zamanda çalışıyorum izin almam imkansız istanbula gidip merkezden de alamam cevaplarınızı bekliyorum

  22. tuğçe said

    2.günün gecesindeyim gurultudan uyuyamıyorum ama pes etmem inandım bir kere nasıl tartıda 2kilo eksik çıktı ama o 2gündür su bile içmiyorum ondan orucu bozduktan sonra düzenli beslenirsem kilo verebilirim

  23. sümeyye said

    Aidin Hanımın kitabı elime salı günü ulaştı ve ben o gece verdiğim ani kararla 3 günlük oruca başladım. Ne sahur ne iftarda birşey yiyip içmedim. İlk gün bir yudum su aldım ve geri geldi zehir gibi acıydı, fena öksürdüm, ve sonrasında hiç içmedim. 3 gün boyunca işe gitttim -kuran kursu öğreticisiyim- 30 tane bayana dersimi verdim aralıksız 6 saat.Evde günlük işlerimi yaptım yemek çay buna dahil ve ben söylemedikçe kimse oruçlu oldumun farkına varmıyordu. Bu sabah hamdolsun ki orucumu açtım. İnş 21 tane tutmayı amaçlıyorum,-sonrasında 1 tane de 10 günlük oruç- kemik zayıflığı var ben de ve geçsin istiyorum Allah’ın izniyle. Hiç ilaç almadım çünkü ilacı reddeden bir bünyem var. Geri çıkarıyorum ya da zehirleniyorum. Çünkü ilaçlara inanmıyorum. Sürekli bitkilerle iyileşmeye çelışıyorum. Bu hastalığımda da çok çaresiz kalmıştım ki Rabbim bu kitabı çıkardı karşıma. İyileştirecekse eğer acıtacak da elbet. Sünnet se eğer ibadettir de elbet. Kimse ölmez açlıktan diye boşuna dememiş büyükler. Üç günde gündüzleri gayet iyiydim ama gecelerim beni öldürdü. Hiç uyuyamadım hep huzursuz ve hastaydım. İlk gün kemiklerim felçliydi sanki iliklerim boşalır gibi ağrı. İkinci gün kollarım tutmuyordu sol bacağım uyuşuyordu. Üçüncü gün böbrek ağrısı ve sürahilerce su içmişim gibi idrara çıkma. Zerre su içmezken bu su nerden geliyor şok oluyorsunuz. Böbrek ve kemik ağrım şükür ki geçti. Kalbim fena ses çıkarıyor ama, gümbürtüsünden uyuyamıyorsun. Ne kadar vermişimdir bilmiyorum ama kilo verdiğim her halden belli. Ve açım susadım lakin hiç bişey istemiyor canım o derece iştahsız ve yorgunum. Herkese öneriyorum. Bir yerden başlanmalı yeterki istensin güç veriyor Allah. tüm öğrencilerim bana bakıp o kadar şaşırdılar ki nasıl duruyorsun aç susuz ve yatakta değilsin diye. Güç aldılar benden ve hepsi pazar gecesinden başlayacağız diye sözleştiler. Rabbim emekleri boşa vermeyendir. Vesile olanlardan Allah razı olsun. Şifa ile…

  24. Enes said

    Sümeyye hanım siz hiç su içmediniz mi?

  25. Emel Hanım said

    36 saatlik orucu 4 sefer , 3 günlük orucu 2 sefer tuttum.Benim tırnak batması ve kilo problemi dışında önemli bir rahatsızlığım yoktu çok şükür,şifa için tuttum oruçları ama o sayede tırnak batmamda geçti.oruçları tutarken hafif baş ağrısı ve halsizlik dışında önemli bir problem yaşamadım.İftar ve sahurda 1 bardak su dışında aralardada hiç su içmedim.Çok zor değil inanın iş beyinde bitirmek,oruç zamanı ve sonrası müthiş hafif hissediyorsunuz kiloda verdim tabi. Bu arada evime hiç bir şekilde paketlenmiş gıda sokmuyorum oruclara başladığımdan beri kan grubuma göre beslenmemede dikkat ediyorum.Arada bir uçuk çıkardı bende oruçlardan sonra uçuklarım çoğaldı neredeyse arka arkaya biri bitmeden öbürü çıkıyor, buda içerdeki pisliğin dışa atımı olsa gerek, öyle sanıyorum bende böyle temizleniyorum.Oruçlara devam edip alışınca 10 günlüğüde deneyeceğim inşaallah .Sağlıkla kalın.

  26. sümeyye said

    Evet Enes Bey, 3 gün boyunca tek damla su içmedim. Ne sahurda ne de iftarda. Ve sıkıntıda yaşamadım açıkcası. Çünkü vücut buna rağmen dışarı su atıyor, şaşırıyorsunuz. 7 günüm doldu ve bugün 2. 3 günlük orucuma başladım. Bu kez daha hafif geçecek gibi. Özlüyorsunuz açlığı inanın. Keşke 7 günden daha az olabilse aradaki dinlenme süreci ki zaten yiyemez oluyorsunuz. Eski düzende yiyincede miğde rahatsız oluyor

  27. sümeyye said

    son yazdım yoruma baktım da 2. Oruca niyetleneceğim yazıyor. Ne çok zaman geçmiş öyle. Ben bugün 7. Orucumun son günündeyim hamdolsun. Evet 7 gün arayla 7 defa 3 günlük açlık yaptım. Nasıl geçmiş anlamıyor insan. Ama cidden son oruçlarım ölüm gibiydi ve şu an bile o derece susuz ve açım ki lakin direniyorum. İşe gidip geliyorum sınavlara hazırlanıyorum. Çok rahatım ama çok fena acıkıyorum. İlk oruçlarda öyle değildim ama. Bu hafta ciğer temizliği yapacağım 7 defanın sonunda. Sonra yeni bir 7 oruç inş. Ya da bırakır 2 defa 10 günlük yaparım. Çalıştığım için cesaret edemiyorum. Evde olsam rahattı. Denge sorunu oluyor çünkü. Baş dönmesi falan. Sıcak havalar da geliyor. Çevremdekiler kızsada inatla sürdürüyorum ve herkese öneriyorum. Ama ben o kadar da çok kilo vermedim açıkcası. Tartılmadım hala ama görünürde o derece belirgin bişey yok. Çünkü 21 oruç sonrası keöik kilo boy ölçümü yapacağım öncesinde iki kez yaptığım özel hastahande ve sonucu göreceğim. Cidden düzelme olacakmı. Kemiklerimde erimeye doğru giden bir zayıflık var. Erime değil ama dikkat etmezsem olacakmış. Bakalım oruçlar nasıl bir etki yapacak. Dua ile inş

  28. fatma said

    sümeyye hanım selamun aleyküm,
    3 günlük oruçlarda ne kadar kilo verdiniz acaba öğrenebilir miyim?

  29. gülcan said

    S.a bende hatice hn. Muayene olduktan sonra 5 gun diyet ve 2 günlük açlık 11 hafta sürecek bir reçete verdi.suan 7 kez 2 günlük açlık yaptım.5.acliktan sonra karaciger temizligi yaptim ve 11. Acliktan sonra tekrar edilecek insallah.10 kilo verdim sıkıntı duyduğum basta fibromiyalji bas agrisi hazimsizlik gaz surekli halsizlik basta olmak uzere birçok problemim geçti.Elhamdülillah.Ilk iki açlıkta çok zorlandım aşırı derecede çarpıntım oldu ve hep yatarak geçirdim sonraki açıkliklarım çok rahattı karaciğer temizligi çok zordu iki kişinin yardımıyla yapabildim.Ama sonrasında çok rahatladım Beni bir aydır görmeyen insanlar gözlerine inanamadılar nasıl incecik olduğumu sorup duruyorlar:))

  30. hicret said

    Selamün Aleyküm ben muazzez ben üc günlük acligin ücüncü günü cok güzel gidiyor korktugum kadar olmadi…hafif basagrilari oluyor acaba devammi etsem bugün ücüncü gün tekrar niyet edip.
    yardimci olabilecek bir arkas varmi

  31. handan said

    Arkadaslar hasta olupta bi oruclari yaparak iyilesenler varmi Allah rizasi icin paylassin

  32. saliha said

    bende orhan ali beyle görüştüm 2 günlük 5 defa açlık verdi 5hafta 7kilo verdi karaciğer temizliği yaptım artık eskisi kadar çok uyumuyorum ve yorulmuyorum zihnimde daha berrak 14 defa 3günlük açlık verdi bu hafta 2sini bitirdim baştan 2 seferinde zorlandım aamma şimdi çok alıştım günleri gelince iştahım kendiliğinden kesiliyor karaciğer temizliğinde 2 kilo yeşil çamur ve kurtlar döküldü içimden çok güzel birşry herkese tavsiye ederim

  33. emine yavuz said

    Ben Pazartesi günü sahurda yedikten sonrabu güne kadar yalnızca üç litre su içerek devam ettim.şimdi orucumu bugü iftarda mı açacam yoksa sağurda mı? Lütfen dana yardımcı olun

  34. halil said

    merhaba arkadaşlar.Benim 8.5×2 cm ölçülerinde yuzumunun sol tarafında çenemın altından kulagıma kadar uzanan bır KİST tespit edildi.Kistin çene kemiğimi incelttiğini söyledi doktor ve bacağımdaki kemikten bir parça alınarak kist temizlendikten sonra 10 saat süren bir ameliyat sonucu kaynatılacağını belirtti.Kemiğin tututp tutmayacağıda muamma.Biraz araştırdım fakat kistle alakalı bir şey göremedim.Aidin hanımın sizin bildiginiz bana göre bir tedavisi mevcutmudur. Yada bu 3 günlük oruçlar benim içinde faydalı olurmu.Çene kemiğimin çok inceldiği ve kırılabılecegı soylendı.Yardımlarınız ıcın sımdıden Allah razı olsun.

  35. mahmut said

    KARACİĞER VEYa akciğer temizliği nasıl yapılıyor yardımcı olur musunuz

  36. evet karaciğer temizliği nedirr ?

  37. elif said

    orucun inanılmaz faydaları var herkese tavsiye ediyorum

  38. nurcan said

    karaciğer temizliği nedir bilen yazabilirmi

Bir Cevap Yazın

 
