LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

10 günlük oruç

Posted by Site - Yönetici Aralık 29, 2008

10 günlük oruç

10 günlük oruç

10 günlük oruç:

 

Tümör, ağır kemik hastalıkları, fıtık, kalp krizi ve beyin krizi geçirenlerin 10 gün aç kalmadan iyileşmesi zordur. Oruca başlamadan önceki akşam magnezyum sülfat içilir. Bağırsağın temiz olması lazımdır. Hiç bir şey yenilmeden, su da içilmeden 3 gün oruç tutulur. 3 günden sonra iftar ve sahurda istenildiği kadar su içilebilir. Günde 1 veya 3 defa soğuğa dönük ılık su ile gusül abdesti alınır. Ne abdest ne de içmek için sıcak su kullanılmamalıdır. 3 günden sonra farklı farklı ağrılar olabilir. Ateş, titreme, kusma, hepsi normaldir. Ve iyidir. Şeker düşebilir, tansiyon düşebilir vücut kendi durumuna göre ihtiyacı olanı ayarlıyor ona karışmak mümkün değildir.

 

11. gün sabah meyve suyu ile oruç açılır. Elma veya greyfurt suyu yarı yarıya suyla karıştırılıp akşama kadar içilir. Akşama yakın karışımın 4’te 3’ü meyve suyu olabilir.

 

12. gün meyve suyuyla beraber meyve yiyebilir.

 

13. gün Meyve suyu ve meyve ile beraber sebze yemeye başlayabilir. Akşama yakın yağsız ve tuzsuz, demlenmiş sebze (az su ve kısık ateşte pişirilmiş) ve yağsız, tuzsuz taze yapılmış salata yiyebilir,

 

14. gün ekmek, (kepekli ve bayat en güzeli mayasız) kavrulmamış ve rafine olunmamış zeytinyağı ve sarımsak yemeye başlayabilir.

 

15. gün Bal, yoğurt, pirinç, bulgurlu yemeye başlayabilir. Oruçtan sonra 10 gün sadece burada yazılanlar yenilmeli, Et, Yumurta, Peynir, Süt, Tuz, Şeker kesinlikle kullanılmamalıdır. 1 gram bile tuz alınsa insan çok şişebilir. Oruç tutarken 5. günden sonra büyük abdest simsiyah ve pis kokulu olabilir, kan pıhtılarına benzer, bu çok güzeldir ağır hastalarda zaten olması lazımdır. Bu pisliklerin iç kanamayla alakası yoktur.

10 günlük orucu, bütün temizlemeler yapıldıktan sonra, herkes bilhassa gençler hemen yapabilir. Acil hastalar ve çok ihtiyacı olanlar karaciğer temizlemeden hemen sonra başlayabilir. Bütün oruçların hiç bir tehlikesi yoktur. Hepsinin faydası çok büyüktür. Sadece gerektiği gibi yapmak, şartlarını bozmamak gereklidir.

15 Yanıt to “10 günlük oruç”

  1. çigdem said

    merhaba ben size inandım ve bu oruca başladım 3.günündeyim 10güne tamamlamak istiyorum inş bu şekilde hic bişey içmedenmi devam edecegim yoksa sabahları ballı su içilebilirmi onu soracaktım ben iyi giderse yapabilirsem sonra bunu 25 tamam larsam aynı şekildemi devam edecegim allah razı olsun sizlerden dua ile..

  2. kahraman said

    s.a. hizmetiniz için allah sizden razı olsun. Tutulan uzun süreli oruçlarda dinlenmekmi iyi yoksa haraketli olmakmı iyi.

  3. zeynep y said

    normal yaşamdaki gibi hareketli olmak en güzelidir.

  4. HASAN ÖNDER said

    Allah senden razi olsun şişmanlığım yüzünden kendimden utanıyordum.Oruçları tuttum.116 kg da 84 kg indim irade sahibi oldum yemek için değil yaşamak için yenilmesi gerektiğini hakkal yakin öğrendim sebep olan A.Salih bacıya düalar ediyorum.
    Bu zayıflama en kolay,en iyi,hem de dinidir. tavsiye ederim.
    Oruçalar sıhhat getirir
    VESSELAM

  5. hasan bey
    artık şimdiden sonra bitti demeyin sakın, kan grubuna göre ve beslenme kurallarına göre beslenmeli ve haftada bir açlık oruçlarına devam etmelisiniz.sülük kullanmanızıda tavsiye ederim.kilolarınızı geri almamak için 1 yılı çok dikkatli geçirmeli ,beslenmeyi yaşam tarzı haline getirmelisiniz.

  6. nur said

    s.a Ben de 2 kez denedim 10 günlük orucu ;ilkinde magnezyum sülfat içtim fakat bağırsakları boşaltamadım,3 gün sonra bıraktım bir hafta sonra hint yağı içtim bir şişe o bağırsakları boşaltı ve orucu tamamladım.Ama aylarca yagları gördükce öğürdüm,hint yağı içmesi çok zor.Şimdi tekrar oruca niyetlenmek istiyorum fakat bağırsakları boşaltmak için bi şey bulamadım,eczaneden ilaç dahi aldım nafile,tavsiyesi olan varsa lütfen yardımcı olsun .selam ve dua ile….

  7. kahraman said

    s.a. sayın nur kan grubunuza göre magnezyumsülfat veya sinameki yi deneyebilirsiniz

  8. irfan said

    oruçları daha detaylı yazarsanız sevinirim. yukarıda çiğdem hanımda bahsetmiş

  9. ebru said

    selamun aleykum Nur a tavsiyem lavman seti alip lavman yapman ben bu on gunluk orucu iki kere yaptim bu ucuncu denememin ucuncu gunu insallah onuncu gunu tamamlarim herkese hele benim gibi kendisini saglikli zannedenlere tavsiye ederim

  10. nur said

    eEbru kardeş lavman yapamayacagım için alternatif arıyorum sinameki de içtim tam boşaltım olmuyor zaten bagırsak tebbelliği var dı.Kan grubum A Rh-,tekrar tavsiyelerinizi bekliyorum.Orucla 19 kilo vermiştim 3-4 ayda 5-6 kilo geri aldım çok üzülüyorum eski halime dönmekten aslında çoğu şeyi hale yemiyorum minik minik kaçamaklar hemen kilo oluyo ne yapacagım bilemiyorum Allah yardımcımız olsun….

  11. nuray said

    s.a orucları detaylı verebılırmısınız?? uc gun boyunca hıc mı bırsey yenıp ıcılmeyecek?? sonra on bırıncı gune gecıyor… cok fazla anlayamadım acıkcası. yardımcı olursanız sevınırım.tesekkurler.

  12. AYŞEGÜL said

    ben 3 günlük oruçla başlamak istiyorum gerçi aidin salih hanımın kitabını almadan başlamam ama çünkü ben denedim sinameki içtim yattım gece 4 gibi biir kalktım ölüyordum kalbim sıkıştı elim ayağım vel hasıl bayılmışım zaten ayılınca bağırsaklarım boşaldı allahtan bayılmışken çıkmamış ve ertesi gün öğlene kadar çok kötü ve halsizdim ne zamanki benim çocuk bir zarar yaptı tansiyonum yükseldi heralde o zaman normale döndüm ben magnezyum sülfatmı içyim boşaltımdan çok korkuyorum çünkü bayılma huyumda var vücudum har şeye aşırı tepki veriyor sizce ben ne yapmalıyım

  13. İhsan said

    Ben 56 yaşında Her iki ayaklarımda KRONİK VENÖZ yetmezliği var.1989 yılından bu yana comadin 5 mg.ve daflon kulanıyordum.2010 Yılında 10 günlük orucu okudum ve bir yakınım denedi 3. gün dayanamadı bıraktı.Ben beynimde bunu yapabileceğimi başaracağıma karar verdim gece saat 2 de kalktım karnımı doyurdum ve niyetlendim başladım oruca . 2 .gün magnezyum sülfat içtim bağırsakları boşalttım.Tam 21 gün yazıldığı şekide uyguladım. Vucut ısısı yükseliyor hergün banyo yaptım soğuk suyla.8 gün dayanamadım iş yerinden izin aldım evde istirahat ederek tamamladım orucu.SONUÇ çok önemli 86 kilodan 70 kg.a düştüm.42 beden ayakkabıdan 41 bedene, giyeceklerde XLdan M düştüm. Zaman zaman burnumdan ve diş etlerimden kanama gelirdi kayboldu.ilaçları bıraktım.Ayaklarıma kramp girerdi onlar dan kurtuldum.Tam 1,5 yıl tuzlu yemek ve yiyeceklerden tatlılardan kahvelerden uzak durdum.Pazartesi ve perşembe günleri oruca devam ediyorum.Şuan 70 ila 73 kilo arasında değişiyor.Hazır meyve suları hertürlü hazır içeçeklerden uzak tuzlu yemeklerden uzak duruyorum, çay kesinlikle içmiyorum.Her fırsatta bitki (HAZIR SATILANLARDAN DEĞİL)çaylarını içiyorum günde 1 veya 2 defa türk kahvesi veya neskafe içiyorum.YAPMAK ÇOK ZOR AMA İMKANSIZ DEĞİLKESİNLİKLE .DOKTOR KONTROLÜNDE YAPILMASI GEREKEN TEDAVİ.Ben doktor kontrolünde yapmadım şimdi kandamarları temizlemek için NAR meyvesi ne başlıyacağım.HER HASTAYA ALLAHTAN ACİL ŞİFALAR DİLERİM.

  14. burcin said

    ben 29 yasındayım 2 cocuk annesıyım 92 kiloyum kılo aldıkca vucudumun nekadarcok agrıdını farkettım ve yerde bıle oturamaz oldum bu10 günlük aclık orucunu cok tavsıye ettıler vebende bugun basladım ve buzaman icerısınde neyapmalıyım ve herhangibi sorunda yardımı nasıl alırım bıde yapanarkadaslaran cesarete ihtiyacımvar allahın ıznı keremıyle bismillah dedım

  15. Gülihan said

    elamün Aleyküm bir soru ile sizi rahatsız etcem cok uzun zamandır arastırııyorum ama bulamadım emziren anneler açlık orucunun bir sakıncası varmı 1,5 yaşında ve günde 1-2 kez içiyor yemekde yıyor ben daha oncede aclık oruclarını ıygaldım sımdı şifa için 21 güne nıyet etım 3 gümdeyim aclık değülde su orucu gıbı yapıyorum emzırdıgın için gunde 3 lt su sızı bu sekılde rahatsız etmek istemezdım kusura bakmayın adastırmama ragmen bulamadım bebege bır zararı olmaz inşallah hayırlı günler soruyu sormak için hesap actım facebook kulanmıyorum yanlış anlamazsını inşallah

Bir Cevap Yazın

 
