LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

Alerji

Posted by Site - Yönetici Ocak 2, 2009





Alerji

Alerji

 


Alerji


 


Alerji: yanlışlık ve hatalardan meydana gelir. Fakat tabiatı güçlü ve dirençli olanlarda vücut hastalığı kabullenmek istemez. Vücut alerjiyi ateş ve akıntı ile çıkarmaya çalışır. Alerji de, ateş gibi tabiatı güçlü olanlarda olur. Alerji, çok güzel bir vücudu zehirden koruma hareketidir. Bu şekilde vücuttan zehirler çıkar. Alerjiden kurtulmak için ne ilaç ne teste gerek yoktur. Hemen yemekler düzeltilmeli ve oruçlar yapılmalıdır. O zaman alerji için bir sebep kalmaz. Meyvelerden alerji olanlar meyveleri şeker, tuz, kaymak gibi hiç bir şeyle karıştırmadan ve meyveleri de birbirine karıştırmadan tek çeşit yemelidir. Ve meyve yemeyi kesinlikle bırakmamalıdır.


 


….

7 Yanıt to “Alerji”

  1. sedat said

    süt ve yumurta alerjisi neden olur.

  2. meryem hatice said

    Sedat bey , Vücudun zararlı madde barındıran,kan grubuna uymayan,yada bayat olan ,doğal olmayan yiyeceklere karşı bir tepkisidir.Eğer ürünün tazeliği ve doğal olarak üretildiği kesin ise zaten vücut ona bir tepki vermez.Alerji genelde karışık yeme sonucu ortaya çıkar,mesela kahvaltıda karışık herşeyle beraber yenen bal alerji yapabilir,ama ayrı tek olarak verildiğinde bir tepki oluşmaz,hayvansal gıdaları tek çeşit ve ayrı vermek doğrudur.Devamlı alerjisi tekrarlayan kişiler açlıkları yaparak ve beslenme alışkanlığını düzelterek bundan kurtulabilirler

  3. gurbetci said

    Ev tozlarina karsi ALERSIM var yardim LÜTFEN

  4. hasantalha said

    demekki alerjiye müsait olanlar düzgün ve güçlü bünyeli,alerjiye müsait olmayanlarsa zayıf ve bozuk bünyeli..?

  5. murat küçükaltun said

    merhaba benim tüm vicüdumu kaplamış durumda alerji ve çok tatlı kaşıntı var. doktora gittim iğne yaptı ilaç yazdı ilaçlarıda düzgün kullanıyorum ama hala heryerim kıpkırmızı 5 gün oldu. neden alerji olduğumuda bilmiyorum.. herşeyi kısa kısa yemek yemez hale geldim. yarıdımcı olurmusunuz rica etsem?

  6. ACİL MURAT said

    merhaba benim tüm vicüdumu kaplamış durumda alerji ve çok tatlı kaşıntı var. doktora gittim iğne yaptı ilaç yazdı ilaçlarıda düzgün kullanıyorum ama hala heryerim kıpkırmızı 5 gün oldu. neden alerji olduğumuda bilmiyorum.. herşeyi kısa kısa yemek yemez hale geldim. yarıdımcı olurmusunuz rica etsem?

  7. doktora gittim iğne yaptı ilaç yazdı ilaçlarıda düzgün kullanıyorum ama hala heryerim kıpkırmızı 5 gün oldu. neden alerji olduğumuda bilmiyorum.. herşeyi kısa kısa yemek yemez hale geldim. yarıdımcı olurmusunuz rica etsem?

Bir Cevap Yazın

 
