LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

Sülük tedavisi her derde deva mı ?

Posted by Site - Yönetici Ekim 3, 2009

Sülük tedavisi her derde deva mı ?

Sülük tedavisi her derde deva mı ?

Sülük tedavisi her derde deva mı ?

Çocukluğumda hamamlarda sülük vurunurlardı. Yani, birkaç santimetre uzunluğunda sülük dediğimiz hayvan vasıtasıyla şifa için kan aldırırlardı. Yenilere kadar da bunu iptidai bir metot olarak bilirdim. Halbuki şimdi, Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri’nde tıp araştırmacılarının, sülüklerle yeniden araştırma yapmaya başladıklarını hayretle görüyoruz. Belirli şartlar altında bu hayvan, faydalı bir tedavi vasıtası kabul edilmektedir.


Doktorların tıbbî sülük dedikleri bizim küçük vampir, acaba nasıl kan emer? İnsanlar hangi cesaretle bu hayvana derilerini, damarlarını kestirip de kanlarını akıttırıyorlar?
Sülükler, tâ doğuştan modern kan alma metoduna sahiptir. Yani, Sani-i Hakîm, bu iş için onları hususi tanzim etmiş. Şimdi bir laboratuara gidip kan aldırmağa kalksanız; mutlaka carınız yanar. Amma bizim tıbbî sülük hiç acıtmaz. Cenab-ı Hak ona üç adet jilet keskinliğinde çene takmış O, bunlarla operasyon yapar.Sonra yaraya, uyuşturucu şırınga etmeyi de ihmal etmez! İşte bunun için kanını emeceği kimseyi acıtmaz. Acaba bizim sülük efendi, insanların sinir sistemine sahip olduklarını, bunları uyuşturunca acı çektirmeyeceğini hangi tıp fakültesinden öğrendi? Sonra kendi özel uyuşturucu maddesini hangi laboratuarda keşfetti?
Dahası var. Bizim sülük efendinin tıbbî mahareti bundan ibaret değil. İnsanların bir tarafı kesilse ve küçük bir yara açılsa, kan birkaç dakika sonra kendiliğinden kesilir. Bu da Cenab-ı Allah’ın hayatımızın devamı için kanımıza verdiği bir özelliktir. Aksi takdirde hastalık var demektir. Bizim sülük efendi, kestiği damara yanaştı mı, normal olarak şöyle bir yarım saat kadar kan emmelidir. Çünkü ancak bu zaman zarfında bir öğünlük gıdasını alabilir. Eh, bilim sülük efendi insan kanun en iyi tanıyanlardan birisidir! Nasıl olsa o, en az bir doktor kadar bilgili ve bir kimyager kadar maharetli!
Bunun için vücudunda salgı bezleri inşa etmiş. Bu minik laboratuarlarda, kanın pıhtılaşmasını önleyici birudun denilen maddeyi keşfedip imal etmeye başlamış. Uyuşturucunun yanı sıra, deriye bu maddeyi de şırınga eder Böylece kanın; sürekli akmasını sağlayarak istediği kadar içer. Önce, sarsılıp titreyerek emmeye başlar. 20 – 30 dakika sonra, bir öğünlük gıdasını oluşturan kanla şişmiş olarak deriden ayrılır. Ve yavaş yavaş sindirim işlemine başlar.
Hani insan, sülüğün kan emmek için sahip olduğu özel aletlerini, vücudunun hususi tanzimini ve tıbbî maharetlerini Cenab-ı Allah’a vermese, onu, mütehassıs bir doktor, eşsiz bir biyokimyacı kabul etmesi gerekiyor. Bilmem başka nasıl izah edeceğiz? 4nu yaratan ancak Cenab-ı Hak’tır. Çünkü Rabbımız canlıları ve onların kanlarını, sinir sistemlerini en iyi bilen2at’tır. İşte bunun için sülüğü ona göre tanzim etmiştir: Sülüğün varlığı ve kan emmek için hususi tanzimi gösteriyor ki, sülüğü kim yaratmışsa, insanları da yaratan O’dur. Evet, bir sülüğün vücudumuzda açacağı yarayı uyuşturabilmesi, kanımızın akışını sağlayan humdun maddesini imal edebilmesi, yaratıcının birliğine bir ispattır. Vahdaniyete bir delildir.
Bakın, sülüğün vücudunda, Rabbımızın daha ne hikmetleri var.
Sülük, bir insan vücudundan 20 – 30 dakikada aldığı kanla, hayatını tânı altı ay kadar sürdürebilir. Bunu nasıl sağlar? Niçin bir emişte hu kadar çok kan alma istidadı verilmiş?
Tıbbî sülük, yaşadığı kendi tabiî sulak ortamında, insan kanına benzeyen bir besini kolay kolay bulamaz. Bu yüzden Sani-î Hakim olan Rabbımız, onun vücuduna, elde ettiği bir besinden en fazla faydalanabileceği bir sistem yerleştirmiştir. Şöyle ki : Bir öğünlük besinini emip ve depolarken vücudu, normal hacmine göre on kat şişebilmektedir. Emmeden sonra, önce kanın suyu ayrılır ve özel ceplerde depolanır. İş bununla da bitmez. Kanın çözüşmemesi gerekir.Bunun için de bağırsaklarında bulundurduğuöze’1 bakterileri (Pseudomonas hirudinus) kullanır. İşte bu sistem sayesinde bir sülük, yalnız bir öğün yemeği ile hayatını altı ay kadar sürdürebilir. Hatta bu süre sonunda kendi vücut dokularını parçalayarak bir süre daha yaşayabilir.
Bu hayvan şimdi modern tıpta nerelerde 9kullanılıyor?
Sülük uygulamasının, ciddi doku zedeleme sinin verdiği rahatsızlıkları giderdiği görülüyor.Meselâ ameliyattan sonra yara izini taşıyan dokuyu iyileştirdiğini gösteren emareler var. Sülükler kan çekme aracı olarak da kullanılabilecek. Bilhassa kalp yetmezliği, ya da kalp krizi geçiren insanların tedavisi onların yeni kullanım sahalarıdır. Ayrıca son araştırmalar, vücuttan kopmuş organların dikilmesinde de onların işe yaradığını göstermiştir.
Sülüğün hiç acıtmadan, modern bir tarzda kan emebilme vasfı, bu şekilde hususi tanzimi bize mühim bir sünnete işaret etmektedir : Kan aldırmak. Hazret-i Peygamber hacamat âleti vurmakla kan aldırmıştır. Bir hadîste şöyle duyuruluyor :
Şifa üç şeye münhasırdır : Bal şerbeti içmek hacamat âleti vurmak, ateşle dağlamak. Fakat ümmetimi (başka çare kalmadıkça) ateşle dağlamaktan men ederim (Sahîh-i Buhari; 12. cilt, sayfa 79).
Mademki iki cihan serveri, Hz. Peygamber(S.), kan aldırmak şifa demiştir, o mutlaka şifadır. Çünkü O’nu konuşturan Rabbimizdir. O kendi hevasından, nefsinden konuşmaz. Sünnetinde, emir ve tavsiyelerinde, hem bu hayatımız için, hem de öldükten sonraki ebedî hayatımız için derin hikmetler, azim faydalar vardır.
Şimdi tıp ilmine bakalım. Kan aldırmak gerçekten insan sağlığı için faydalı mı?
Kan aldırılınca, anormal derecede koyu kanı bulunan hastaların beyinlerinden geçen kan akışı hızlanabilmektedir. Bu keşif, Londra Milli Hastahanesinde ve Kopenhag Kraliyet hastahanesindeki araştırmalarda bulunmuştur.
Kanın emilin incelmesi, kandaki alyuvar yoğurduğunu azaltır. Böylece kalp, beyne daha rahat pompalama yapar. Kan emilince, kandakiıoksijen taşıyıcı madde olan hemoglobin seviyesi de düşer. Bu yüzden kan, beyine yeterli oksijeni taşıyabilmesi için daha hızlı akmaya başlar.
Ayrıca araştırmacılar, kan akışının artmasıyla insanın ataklığının fark edilir derecede arttığını ispatlamışlardır.
Koyu kandan dolayı kalp krizi ve kalp yetmezliği tehlikesi altında bulunan insanlarda kan aldırmanın koruyucu bir rol oynayabileceği de tahmin edilmektedir. Bu tahmin, İngiltere ve Danimarka’da yapılan son araştırmalarca desteklenmektedir.
Şimdi düşünelim : 1400 sene evvel yaşamış ümmî bir insan, kan aldırmanın bunca faydasını nasıl bildi? 1400 sene evvel, şimdiki zamana kıyasla, cehaletin kol gezdiği bir devirde, bir insanın çıkıp ta başını yardırıp kan aldırması kolay anlaşılacak bir iş değildir. Böyle derin tıpâ ilgisi isteyen bir işi, O Zat’ın, kendinden emin olarak yapması ve etrafına da inandırması, O’nun peygamberliğine aşikâr bir delildir.

 

H.Hüseyin Korkmaz/
kalbinsesi.com

37 Yanıt to “Sülük tedavisi her derde deva mı ?”

  1. yeşim karaca said

    slm ğüzel kardeşim ben bunu Okudum ve aynen sene1996da teyzemin oğlu bıçaklanmışdı ve amalyatdan sonra kattık ve ayaka kalkdı yoksa dr lar yürüyemişek demişdi ama cok faydası var bizim millet bilmiyor boş ver okuyon uykulasın ğüzel kardeşim

  2. Sultan ÖZKORUL said

    Kesinlikle sülük tedavisi son derece faydalı ben heryıl iki bacağıma da varis için sülük tedavisi uyguluyorum. Son derece memnunum bana ameliyat demişlerdi hiç de olmadım sülük en güzel tedavi Almanyada eczanelerde satılıp hastanelerde uygulanıyormuş biz kıymetini bilmiyoruz tek korkum orada sülükler tıbben kontrol ediliyor mikroplu olup olmadıkları bizde bu kontrol yok tek çekincem bu saygılar

  3. eda cetin said

    merhabalar benim tromboositlerim yüksek kan sulandirici kullanmaya basladim, kan sulandiriciya ara verip sülük tutturabilirmiyim,ayrica trombositlerin düsmesinde faydasi olurmu lütfen cevaplayin…

  4. eda hanım
    yani kan pıhtılaşması azmı çokmu eğer kanınız pıhtılaşmıyorsa hiç sülük denemeyin

  5. derya said

    rica etsem yüönetici kim bilmiyorum ama abonrligimi kaldırırmısınız ….her actımda e posta adresimi görüyorum

    Site – Yøneticisi :
    Derya hanim mail adresiniz sizden yani kendinizden baska kimseye gørunmez,Yorum yazdiginiz alana mailinizi yazmadiginiz muddetce burdaki ziyaretciler gøremez.

  6. elif bedük said

    sultan hanım
    daha önce varislerinz için bir sülük tedavisi gerçeklestirmişsiniz.annemde o tedaviyi uygulama k istiyor ama tek endişesi varislerin daha sonra yinelenmesidir.acaba sonradan tekrarlanıyor mu şikayetleriniizz???lütfen bilgi verir misiniz:):)

  7. kahraman said

    s.a. almanya köln de yapan kişi varmı.

  8. emre said

    beyin timörü ve kronik sistit için sülük tedavisi yapılıyor mu ???

  9. nurhan said

    epeydir sülük tedavisini duyuyordum.yaşadığım yerde belki doğal olarak bulunuyordu ama tanımadığımız için bilmiyorduk.yoğun olarak 10 yıldır varis ağrısı çekiyorum ve eninde sonunda ameliyat olurum die düşüğnüyordum.bu arada da sülük bulmaya çalıştım belki iyi gelir die .geçenlerde doktora gittim ve ameliyat dedi.bu arada ist.da yaşayan bir akrabamız ordaki pazarda satıldığını söyledi.dün nihayet onun gönderdiği sülüklere kavuştum.ilk iğrendim ve korktum ama o dündü.bugün onları çok seviyorum ve muhteşem , mucize hayvanlar olduklarını düşünüyorum.
    dün akşam korkarak bacağımdaki varisli damarların üzerine 2 adet sülük koydum yapıştı . emerken hafif bir sızı hissettim arada biraz canım yandı ama işini anlatıldığı gibi çok ustalıkla yapıyordu.saate bakmadım 45 dk.yla 1 saat kadar bacağımdaydılar sonra düştüler tabii .sonra epeyce bir kan aktı açılan yerden.yıllarca tıkalı damarlarla dolaştım ameliyat olurum diye.geçen yıllara yazık olmuş .halbuki bir sülük kadar yakınmış kurtuluş.bugün işyerindeyim bacağım hafiflemiş ,hafiflemiş rahatlamış bir şekilde dolaşıyorum.şaşkınım yani.daha o ilk seansta bu kadar rahatlayacağımı tahmin etmemiştim.bakalım buakşam 2 tane daha yapıştıracağım,eminim yarın çok daha iyi olacağım.varis hastalarına şiddetle tavsiye edsiyorum.bunu yaşadıktan sonra eminim ki doğada ölümden başka her hastalığın çaresi var.sülüklere kavuştuğum için allahıma şükrediyorum.bu arada artvin-borçkadan yazıyorum.

  10. sülük koymak hergün olmaz.3-7 gün arası olmalı,2 gün önceden limon,vişne kiraz,kan sulandırıcı ilaçlar vs bıralkılmalıdr.4-6 saat aç olmalıdır kişi,ertesi gün aynı saatlerdede aç kalmalıdır.

  11. nermin said

    merhaba bende bır glokom hastasıyım gercekten bu cözum mu sonuc ıyı oluyor mu tedavının ardından 22 yasındayım…

  12. levent said

    selam ..ben almanyadan yaziyorum benim yaklasik 10 aydir sol ayagim orta parmaginda bir intihap var yani almacasi entzündung ayak parmagimin tam ucunda benim gitdigim doktor kalmadi ve hepsi caresis bir sey yapamiyor intihap kendini sürekli tazeliyor acaba bu sülük tedavisi intihapa nasil gelir diye merak ediyorum bana lütfen yardimci olun..saygilar sevgiler

  13. bahar said

    merhaba beninde eda hanım gibi trombositlerim yüksek 950 bine kadar çıktı bende kan sulandırıcı kullanıyorum.Bizim gibi hastalarda trombosit dengesini sağlar mı ve İstanbul’da bunun tedavisini yapan ciddi ve güvenilir bir yer var mı?
    Acil cevabınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler…

  14. merve said

    merhaba benim göğsümde şüphe kitle çıktı ama ben sırtımdan sülük vurdurmak istiyorum bana herhangi bi zarararı olurmu kan sayımım normal plt normal lütfen bana yardımcı olurmusunuz tşk

  15. newbahar said

    slm..bir yıldır dr aidin salih hanıma gidiyorum..bitkisel tedavilerle bir çok hastalığımdan Allah ın izniyle kurtuldum.kanser,emes, gibi ciddi rahatsızlıklardan bile…ve dr hanımın bana uyguladığı hacamat ve sülük tedavileri çok işe yaradı herkese tavsiye ederim…bahar hanım siz ist dr hanıma gidin… merve hanım sizede tavsiyem önce dr aidin hanıma muayne olun sonra Allah ın izniyle size yol göstercek ve şifa bulacaksınızdır inş…

  16. çiğdem said

    slmm ben bırısınden bagsura sulugun ıyı geldıgını duydumm denemeyı dsunuyorum ama cesaret edemedım bı turlu gercektenn bı faydası olurmuu ve bende K VITAMINI eksıklıgı var ama sezeryanla dogumfalan yaptım en son bı sakıncası olurmu K vıtamını eksıklıgı oldugu ıcın bı cvb yazarsanız cok sevınırımm

  17. çiğdem said

    gercekten bagsura bı faydası varmmıı asıl merak ettım bu konu bu dertten kurtulmak ıstıyorum bıran once:(( bunaldım artık

  18. esra said

    çiğdem ben istanbul taraflarındayım ve sülük ve hacamat tedavisi yapıyorum. hemen hemen bütün hastalıklara olduğu gibi basurada çok iyi Allah ın izniyle. istersen irtibata geçebiliriz

  19. Suzy said

    Esra lutfen soylermisin adresini telefon nomarani

  20. İstanbul’daki suluk tedavisi yapan arkadas banada telefon numaranı verirmisin suluk tedavisiyle alakalı.ben e mailimi veriyorum.
    selamixsahin@hotmail.com
    Suluk tedavisinde bel fitigi ile alakalı bilgisi olanlardan haber bekliyorum.bir adres telefon doktor ismi. Acil
    Teşekkürler

  21. nurettin said

    slm esra hanım bende bel fıtığı hastalığı var sülük tedavisi bu hastalığa iyi gelirmi ? size ulacabileceğim meil yada telefon varmı bana 0533 524 29 81 bana ulaşabilirsiniz şimdiden tşkler

  22. Remzi muratoğlu said

    senden allah razi olsun gardaş nekadar güzel anlatmışsın,Ben şimdi uygulamaktayım .varislerime ve bütün ağrılarıma çok iyi geldi

  23. ömer said

    merhaba bende kronik bademcik geniz akıntısı kafa arkası sinüslerde iltihap var faydası olur mu sülüğün neresinden tutturucammm 1 senedir çok sıkıntılıyım antibiyotikler faydasız neler yapabilirim yardımcı olursanız duacı olurum

  24. elif said

    ücret ne kadar acaba migren tedavisinde annem için yaptırmak istiyorum tedaviyi cevap verirseniz sevinirim

  25. canakkalehotel said

    allah razı olsun anlatım çok güzel

  26. sevda said

    merhaba bende varis var her iki bacağımda eşim bürgün sülük getirdi eve bacaklrıma koymak için ama ben çok korktum kan durmaz diye koymadım sonra sülükler çürdü şişede. yinde yaptırmak isdiyorum fiyatı ne kadar bilgili birne yaptırmak isdiyorum

  27. kürşat said

    sülük ve sülük tedavileri hakkında bil almak isteyen. 0 530 554 26 48 kürşat arayın

  28. derman said

    Selam.ALLAH herkese şifa versin,sülüklerle ilgili öğrenmek istediginiz ne varsa bana ulaşın size yardımcı olim.532 16 64 112

  29. selamün aleyküm..Allah herkese şifa versin..senelerdir sülük konusunda okuyan dr.aidin salih hanımefendının ümranıyedeki şifa verdıgı evde gözlemleyen uygulayan bir hanımım..uzun zaman derdıne derman arayan cevremdeki arkadslarıma bu konuda yardımcı oldum..ve kendımde de donuk omuz yani sol kolumu asla arka tarafa veya yukarı oynatamama gibi bir vaka yasadım,emarlarım cekıldıgınde dr önce kortizon tedavısı ve sonrada amalıyat demişdi..verılen ilacların hıcbırını kullanmadım..ve sülük uyguladım allaha şükür şimdi gayet ıyı kolum.. tüm kalbımle bu şifaya inanıyor ve mucızelerıne sahıtlıgım ve bu konuda bılgım ve tecrubem vardır..sımdı evımde uyguluyorum.çok modern düsünen kısılerın kanlarındakı8 veya24 saat kanlarıyla beraber akan sümüksü madde pıhtılara şaşkınlıkla,iyilesdiklerini de hayretle karsılasdıkları cok şifa yasadım…ilgılenıyorsanız evım üsküdarda..hanımlara daha agırlıklı calısmakdayım..emegımın karsılıgını gönlunuzden ne düserse verırsınız..bukonuda şifa Allahdandır ben ..sadece aracıyım..telım 05359710129..

  30. ayhan UYGAR said

    MALEYSİA HOMEOPATHY TIP FAK MEZUNUYUM

    SÜLÜK TEDAVİ
    HACAMAT
    AKAPUNKTUR
    KAYRAPRAKTIR
    AROMATİK MEYVALARDAN İLAÇYAPMA UZMANIYIM BİLGİ ALMAK VE TADAVİ OLMAK İSTEYENLER KLİNİK ORTAMDA ANTALYA VE BURDURDAN ULAŞABİLECEKLERİ NO = 0 532 692 35 92 NİCE SAĞLIKLI GÜNLERE
    HACAMAT

    ” Bir kimse ayın onyedi,ondokuz ve yirmibirinde hacamat olursa her dertten şifa bulur. ” E. Davud Tıp H. 3861; Tirmizi Tıp H. 2051

    ” Sıcaklar şiddetlenince,kan aldırmak suretiyle yardım isteyin.Zira kan yoğunlaşır da adamı hasta eder,hatta öldürür. ” (Râmûz el-Hadîs’ten)

    Herhangi bir hastalıktan kurtulmak yada sağlığı korumak için vücudun belli bölgelerinden kan alma işlemine hacamat denir.Tıkanıklıkların ve en fazla zararlı maddelerin toplandığı belli bölgelerdeki ince damar ve kılcal damarlardan kan alınır.
    Peygamberimizin tavsiye ettiği ve bizzat uyguladığı sünnetlerindendir.”
    Ameller niyetlere göre değer kazanır. Sünnete uymak niyetiyle ve bize emanet olan vücudumuzun sağlığına kavuşması için yaptırdığımız hacamat bir ibadet değeri taşır. Çünkü ibadetlerimizi ve diğer görevlerimizi ancak sağlıklı bir bedenle tam olarak yerine getirebiliriz.
    Peygamberimiz (s.a.s)’in yaptığı ve yapılmasını tavsiye ettiği işlerin şüphesiz bir anlamı ve hikmeti vardır. Onun hayatı bizim için örnektir: “Andolsun Allah’ın Resulu’nde sizin için Allah’ı ve ahireti arzu eden ve Allah’ı çok anan kimseler için (uyulacak) en güzel bir örnek vardır” (el-Ahzâb 33/21).

    Hz. Enes radiyallahu anh anlatiyor: Resulullah aleyhissalatu vesselam boynunun iki tarafindaki damarlari ile iki omuzun arasindaki damardan hacamat olurdu.” Ebu Davud, Tibb 4, (3860); Tirmizi, Tibb 12, (2052); Ibnu Mace, Tibb 21, (3483).

    ” Miraçta ; Ya Muhammed ( s.a.v ) ümmetine kan aldırmalarını emret. Kan aldırmada sizin için şifa vardır ” demeyen bir meleğe rastlamadım .” Tirmizi, Tibb 12, (2054).

    ” Aç karnına hacamat daha iyidir,aklı ve hafızayı ziyade eder.Bunda şifa ve bereket vardır.Tok karnına hacamat olmak derttir.”

    ” Hacamat olunuz,Cebrail (a.s ) bana o kadar tavsiye etti ki ,mutklaka gerekli olduğunu düşündüm.”

    ” En iyi ilaç şunlardır; Ağızdan içilen ilaç buruna çekilen damla,yürümek,kan aldırmak ve sülük takmak.”

    ” Tedavi olduğunuz şeylerin en hayırlısı hacamattır.” Buhâri, Tıb 13; Müslim, Musakat 62, 63; Ebû Dâvûd Nikâh 26, Tıb 3).

    ” Hacamat bütün hastalıklara şifadır.”

    Zamanımızda kadın ,erkek ve çocukların büyük çoğunluğu,doğal olmayan suni ,hormonlu,genetiği oynanmış yapay besinlerle beslenmektedirler.Dışarıdan aldığımız gıdalarda bolca tuz,şeker,doğal olmayan yağ ve çeşitli katkı maddeleri vardır.Bu besinleri tüketen insanlar için hacamat büyük bir ihtiyaçtır.

    Yine peygamberimiz”üç şeyde şifa vardır .Bal şerbeti içmekte kan aldırmakta ve kızgın bir aletle dağlama yaptırmakta. Fakat ben dağlama yaptırmayı sevmem.” buyurmuşlardır. Buhari Tıp 7/12, İ. Mace Tıp H. 3491, Müsned 1/246

    HACAMATIN FAYDALARI NELERDİR?

    1-Hacamatla kılcal damarlardaki tıkanıklıklar açılır.Vücudumuzda biriken pis kanı dışarı atmamızı sağlar.

    2-Kandaki ve dokulardaki gaz ve toksinleri dışarı atarak,damarlardaki kan akımını canlandırır.Kan fazlalığından kurtarır.

    3-Dokuların beslenmesini,kan üretiminin artmasını,sertliklerin ve ödemlerin kaybolmasını sağlar.

    4-Kan üretimiyle görevli organları (kemik iliği,karaciğer,dalak) uyarır.Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir,vücuda direnç kazandırır.

    5-Hastalıkları önler,ağrıları giderir.Kansızlık,bel tutulması,boyun tutulması,eklem ağrıları,baş ağrıları,kireçlenme,dalak,karaciğer hastalıkları,enfeksiyonlar,sinirsel,psikolojik olan hastalıkların tedavisinde,iç kanamayı durdurmada büyük yarar sağlar.

    6-İdrarı söktürür,kabızlığı giderir,hayız kanının normal gelmesini sağlar,cild hastalıklarına şifa olur.

    7-Baş ağrısı,baş dönmesi,yüksek tansiyona iyi gelir.

    8-Varis,basur,idrar yolları ve böbrek hastalıklarına,hormon bozukluğuna iyi gelir.

    9-Karın ağrısına,adet düzensizliğine,prostata,akciğer,kalp,pankreas ve safra kesesi hastalıklarına şifadır.

    10-Çocuklarda sinir,huysuzluk,uyku düzensizliği,asabiyete iyi gelir.

    11-Saça,göze ve göz kapağı rahatsızlıklarına,diş,dişeti ve burun rahatsızlıklarına faydalıdır.

    12-Vücudun çeşitli bölgelerine uygulanan hacamatın,türlü türlü şifası vardır.

    13-Hasta olanlara şifa bulmak için,sağlıklı olanlara sıhhatlerinin devamı için hacamat gereklidir.

    HACAMAT NASIL YAPILIR?

    Hacamat ehil kişiler tarafından,ayın belirli günlerine göre uygulanır.Yapacak kişi bu işin eğitimini almış,sağlıklı,ehil ve temiz çalışan biri olmalıdır.Hastalıklar hakkında bilgisi olmalı, hastalara uygulanacak yöntemi iyi bilmelidir.

    Deri hafifçe bir neşter ile çizilir ve üzerine ağzı geniş bir cam kupa (eskiden bu işlem için boynuz kullanılırmış) kapatılarak emici gücün etkisi oluşturulur ve kirli kan vücuttan çıkarılır. Bu yöntem vücudun değişik yerlerine uygulanılmakta ve hasta organa yakın yerler özellikle tercih edilmektedir. Örneğin peygamberimiz baş ağrısından dolayı alnının her iki yanından zehirlenmeden dolayı her iki omuz başı arasından topuğundaki bir incinmeden dolayı da ayağının üzerinden kan aldırmıştır.

    HACAMAT NE ZAMAN YAPILIR?

    Hicri ayın 17,19,21. günlerinde özellikle pazartesi,salı,perşembe günleri yaplır.Çünkü bu dönem,vücuttaki tüm hayati kuvvetlerin harekete geçtiği,tüm zararlı maddelere baş kaldırdığı zamandır.Acil durumlarda pazar günü de uygulanabilir.Çarşamba,cuma ve cumartesi günlerinde asla hacamat yapılmaz.Hastanın durumuna göre ayın diğer tek sayılı gecelerinde de yapılabilir.Saat olarak en iyi zaman ise,güneşin doğuşundan sonraki 2. ve 3. saatlerdir.

    HACAMAT OLACAK KİŞİNİN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR

    1- Kan aldıracak zamanı iyi kollamalıdır.Özellikle ilkbahar ve sonbaharda hacamat büyük yarar sağlar.

    2-Kan aldıracak kişi yasak günlerde kan aldırmamalıdır.

    3-Kanın sulanmasını sağlayacak ilaç,limon,kiraz vs…kullanmadan kan aldırılmalıdır.

    4-Abdestsiz olarak ve adetli iken hacamat yaptırılmamalıdır.

    5-Kan aldıracağı gün aç olmalıdır,oruç tutulması daha evladır.

    6-Hacamat esnasında Ayetel Kürsi’yi okumak,bol bol salavat getirmek faydalıdır.

    7-Hacamat esnasında boş konuşulmamalıdır.

    8-Hacamattan sonra 2 saat yemek yenmemeli ve uyunmamalıdır.

    9-Hacamat olduğu gün hayvansal gıda tüketilmemelidir.

    10-Hacamat olduğu gün banyo yapılmamalıdır.

    11-Hacamat olduktan sonra kesiklere dokunmadan kesiklerin kuruması beklenmelidir.

    12-Kanı silmeye, antiseptik ilaç kullanmaya, merhem sürmeye ve bantlamaya gerek yoktur.

    13-Kesikler üzerinde oluşan kabuklar kaldırılmamalı, yarayla oynanmamalıdır.

    SAĞLIKLI GÜNLERE ALLAHA EMANET OLUNUZ

  31. şaban küçük said

    selamın aleyküm benim belfıtığım var hangi doktora gittiysem ameliyat dedi banada bu sülüklerden bahsettiler banada şifa olurmu lütfen cevap

  32. KOCAELİDE SÜLÜK VE HACAMAT TEDAVİS YAPILIR. GEREKİRSE HASTANIN AYAĞINA GİDİLİR. SELAM VE DUA İLE.
    0534 608 6535
    0542 347 8400

  33. mehmet said

    sa.Almanya da Frankfurtta Hacamat vesülük kan tedavisi, bitkisel tedavi uzmani Abdullah bey den fayda gördüm.Tei nr,.01722351824

  34. yusuf mengi said

    sa. ben koah astım hastasıyım hacamat yada suluk bana şifa olurmu bu konuda bır aydınlatma yaparsanız memnun olurum.

  35. koah hastasıyım benım için ıyımır kan aldırmak

  36. Gülay said

    Bende geniz akıntısı var Sülün çare olurmu.

  37. Müşerref Uyanık said

    Iyi akşamlar rahim icinede sülük tedavisi yapılıyor mu

Yorum bırakın