LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

Dr.Aidin Salih Sıradışı Programında

Posted by Site - Yönetici Mayıs 5, 2010

Dr.Aidin Salih Sıradışı Programında

Vodpod videoları artık kullanılamıyor.
18 Yanıt to “Dr.Aidin Salih Sıradışı Programında”

  1. Esra said

    Lütfen videonun devamını da yükleyebilir misiniz?

  2. birgül said

    videonun devami varmi?

  3. Esra ve Birgul hanim,Videonun devami elimize gectigi zaman sizler ile paylasacagiz ama suan devami bizde yok malesef.

  4. Ramazan said

    evet,lutfen videonun devamini alalim…

  5. senem said

    Benim babam kanser hastasi..
    Dr. Salih hanima ulasmak istiyorum. Acaba nasil ulasabilirim?

  6. senem hanım zeynepyildizhan@hotmail.com mail atarsanız sizi ileteyim aydın hanıma..

  7. zeynep said

    bu doktora muhakkak ulaşmama gerekiyor bu konuda bilgi verebilir misiniz lütfen?

  8. Şennur said

    Babaannem kanser hastası Dr. Aidin Salih hanıma nasıl ulaşabilirim ?

  9. gülşen yazdıran said

    bana 20 gün önce ramoadrid aktrid(iltihaplı romatizma)ilaçlarım çok ağır bunları kullanmadan,bitkisel yöntemlerle,vücudumdan iltihapları yok edebilirmiyim. Bana bilgi verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler…

  10. Dilara said

    kefirle ilgili yazınızı bulamadım yorumunuz benim için cok önemli teşekkürler.

  11. Kefir icin buraya bakiniz : https://lokmanhekimm.wordpress.com/2008/12/11/sut/

  12. isimsiz said

    çörek otunu günlük kaç öğün ve kaç ölçek ve ağızımızda çiğnediten sonra kaç yudum su ile yutmam gerekir

  13. Feri said

    Annem iltihaplı eklem romatizma hastası.Aidin hanımla ocakta tanıştı ve tedaviye hemen başladı.fakat inanılmaz agrıları var.Aidin hanıma ulaşmalıyım.yoksa annem ilaçlara daha doğrusu zehirlere başlyacak.lütfen bu konuda yardım istiyorum.bu arada o ilaçlar sağ bobreğini bitirdi.karacigerin bir kısmını da…

  14. merve said

    babama kanser teshısı kondu kendımı cok caresız hısssedıyorum dr aıdın salıh hanıma bıran evvel ulasmam lazım hıc bı ıletısım yolu bulamadım lutfen bana yardımcı olun nasıl ulasabılırım?

  15. meryem said

    allah kahretsin seni. bu nasıl bir mantıktır. buraya yazan halkıda anlamıyorum. En basiti TV seyretmeyin diyen bu kadın kendisi neden TV ye çıkarki… reklam mı evet beyinleri karıştırmak için reklam ve para kazanmak. Bu kadar sağlık bilgisini inkar etmek için doktor mu olması gerekiyormuş.

    daha salim bilgiler yaz. Erkeklerin kadınlara zülmetmemesini salıkver. Sevgi ile yaşanmalı de…

    ne oldu Dr aydın emrediyor lokman hekimde kefir vs mi satıyor.

  16. Meryem isimli kardeşim Allah seni islah etsin.Yorumunuza Beddua ile başlamıssın ben sizin için dua ediyorum,Bu sitenin Aidin hanımla uzaktan ve yakından bir ilgisi yoktur.Dr.Aidin hanım hiçbir emir vermemiştir ve biz kefir vesairede satmıyoruz iftira etmeyin lütfen.

  17. nebihe said

    benim intihaplı eklem romatizmam var 4 aydır ilaç tedavisi görüyorum yaşım 49 ilaçlarım ekim ayında hayırlısı ile biticek..
    ama benim hala şikayetlerim var aldığım ilaçların tedavi etmediğini söyleyen doktorlar var sizin ismizi de söyledim doktordan aldım. bana tavsiye edeceğiniz bitk karışımını kullanmak istiyorum bana yardımcı olur musunuz?

  18. ilhame said

    benim kan grubum 0 +. duyunca inanamadim. ne zaman sut icsem veya mayali mayasiz unlu urunler tuketsem inanilmaz rahatsiz oluyorum ama en yagli kebab yesem hic dokunmuyor.Simdi anladim nicin butun cektiklerim.Aidin Hanim`dan Allah razi olsun >en kisa zamanda ona ulasmam lazim

Bir Cevap Yazın

 
