LOKMAN HEKİM – SADE BİR HAYAT

Gerçek Tıp – Yitik şifanın izinde ( Sade bir hayat )

SADE VE SAĞLIKLI HAYAT KONFERANSI – Biyolog Doktor Aidin Salih

Posted by Site - Yönetici Kasım 12, 2011

SADE VE SAĞLIKLI HAYAT KONFERANSI – Biyolog Doktor Aidin Salih

8 Yanıt to “SADE VE SAĞLIKLI HAYAT KONFERANSI – Biyolog Doktor Aidin Salih”

  1. Lida said

    Güzel bir videoydu. Elinize sağlık

  2. ilknur said

    çamaşır yıkarken nanomatik kullanıyoruz . bu da zararlı mıdır? bilgi verirseniz seviniriz

  3. şükrü said

    bir hastamız var ulamıyoruz size nasıl ulaşabiiriz adresinizi alabilirmiyiz

  4. Konferans gerçekten güzeldi fakat daha düzenli bir sistem olabilirdi eksiklik var (3 MİKROFON) Yerleştirilebilirdi..

  5. pardon yanlış yere yazmışım özür dilerim….

  6. şadiye said

    s.a. ben kitabı temin etmek istiyorum, hem de Dr. Aidin Salih’e ulaşmaya çalışıyorum lütfen bana bu konu hakında yardım edrmisiniz44

  7. şadiye said

    ben daha çok sülük ve hacamat ile ilgileniyorum ailemde pek çok rahatsızlıklar var bu konuda dr. aidn salih hanım efendi ile görüşmek istiyorum lütfen bana yardım edin bana dr aidin salih hanım efendinin telefon numarasını gönderir ve kitabına ulaşabileceğim yolları söylerseniz duacınız olurum şimdiden allah razı olsun….

  8. slm dr hanım bende 2 cocugumu normal yapmak istiyorum tabi simdi değil daha oğlum 20 aylık ancak 2 sene sonra düsünüyorum mecburi sezeryen oldum iyi dr a denk gelmediğim icin halen agrılarım var hic memnun kalmadım ne dr dan ne de sezeryenden, kimseye tavsiye etmiyorum sezeryeni siz den yardım almak istiyorum

Bir Cevap Yazın

 
